X
   
 
    • مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: قابلیت تغییر و تحول سریع در سازمان یکی از عوامل اصلی موفقیت است

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: قابلیت تغییر و تحول سریع در سازمان یکی از عوامل اصلی موفقیت است

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه گاندی: قابلیت تغییر و تحول سریع در سازمان یکی از عوامل اصلی موفقیت است

           محمد خليلي پير، در مراسم افتتاح دويست و هشتمين شعبه بانک پارسيان با اشاره به فضاي رقابتي ايجاد شده در ميان بانک هاي کشور،به تشريح ويژگي هاي اين فضا پرداخت و با تاکيد بر اينکه مطمئنا اين رقابت به سود مشتريان خواهد بود گفت:امروز همت و تلاش عمده شرکت ها و سازمان ها جذب و نگهداري مشتريان است.

           مدير روابط عمومي بانک پارسيان سپس در همين چارچوب گفت:امروزه روابط عمومي و تبليغات شفاهي راهکار بسياري از شرکت ها براي جلب توجه مشتريان و نفوذ در آنهاست،اما بازاريابان امروزي نا چارند علاوه برتوجه به اين عوامل ديد خود را درباره نيازهاي مشتريان و سبک زندگي آنان وسعت بخشند و پس از جذب آنان به فکر نگهداري و بهبود سبک زندگي آنها باشند.

           وي در مراسم گشايش شعبه گاندي بانک پارسيان از اين بانک به عنوان بانکي نوآور و پيشتاز در عرضه بسياري از خدمات مدرن بانکي در کشور ياد کرد وگفت:در برهه کنوني سه عامل طراحي،سرعت ارائه و سفارشي سازي از عوامل حياتي حضور نافذ در بازار ها هستند و در حال حاضر، بازاريابي متمرکز بر محصول جاي خود رابه بازاريابي متمرکز بر مشتري داده است.

           مدير روابط عمومي بانک پارسيان با اشاره به اينکه موفقيت يک شرکت در فضاي موجود در گرو عملکرد قابل اعتماد و بي نقص،بي رقيب در قيمت وارائه محصول برتر و مشتري نوازي است گفت:ما در بزرگترين بانک خصوصي کشور به دنبال بهترين نگرش ها هستيم تا ضمن ارائه خدمات رضايت بخش تر به مشتري ،تعالي کمي و کيفي سازمان را نيز همچنان شاهد باشيم.