X
   
 
    • مجوز قطعی فعالیت بزرگترین لیزینگ کشور از سوی بانک مرکزی صادر شد

      مجوز قطعی فعالیت بزرگترین لیزینگ کشور از سوی بانک مرکزی صادر شد

      مجوز قطعی فعالیت بزرگترین لیزینگ کشور از سوی بانک مرکزی صادر شد

           دکتر فرهاد حنيفي،مدير عامل شرکت ليزينگ پارسيان،طي گفتگويي ضمن اعلام مطلب فوق گفت:ليزينگ پارسيان در سال گذشته موفق به دريافت مجوز موقت فعاليت از بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران شده بود و امسال توانست مجوز فعاليت بلند مدت سه ساله از بانک مرکزي دريافت کند.

           وي تصريح کرد:30 درصد از حجم عمليات ليزينگ کشور توسط ليزينگ پارسيان انجام مي گيرد و به اين اعتبار ليزينگ پارسيان بزرگ ترين ليزينگ کشور است.

           حنيفي همچنين تاکيد کرد:ليزينگ پارسيان از بدو فعاليت،ارزش آفريني براي مشتريان،کمک به توسعه و رونق صنعت کشور و ترويج فرهنگ مشتري مداري را به عنوان تکليف و راهبرد اصولي خود انتخاب کرد و از ابتدا تلاش کرد تا با تلاش آگاهانه در عرصه کسب و کار کشور، تعاملي سازنده ميان مصرف کننده و توليد کننده ايجاد کند.

           وي همچنين گفت:ليزينگ پارسيان از جمله شرکت هايي بود که بلافاصله پس از ابلاغ آيين نامه هاي اجرايي بازارهاي غير متشکل پولي از سوي بانک مرکزي در سال 86،در همان زمان اقدام به اخذ مجوز و رعايت الزامات و ضابطه معيارهاي اعلام شده از سوي مراجع سياست گذار و نظارتي نمود واز معدود شرکتهاي عضو کانون شرکتهاي ليزينگ است که موفق به اخذ مجوز بلند مدت گرديده است.