X
   
 
    • مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان عنوان کرد:امکان پرداخت قبوض و خرید کارت شارژ بر روی دستگاه های کارتخوان بانک پارسیان

      مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان عنوان کرد:امکان پرداخت قبوض و خرید کارت شارژ بر روی دستگاه های کارتخوان بانک پارسیان

      پورسعید طی گفتگویی با اعلام این خبر گفت:در فاز اول طرح یادشده تعداد 35هزار دستگاه از کارتخوان های بانک پارسیان هم اکنون به نرم افزار ویژه این خدمت مجهز شده اند و فروشندگان می توانند از این پس به راحتی قبوض خود را از طریق کارتخوان های پارسیان پرداخت کرده و رسید دریافت کنند.

      پورسعيد طي گفتگويي با اعلام اين خبر گفت:در فاز اول طرح يادشده تعداد 35هزار دستگاه از کارتخوان هاي بانک پارسيان هم اکنون به نرم افزار ويژه اين خدمت مجهز شده اند و فروشندگان مي توانند از اين پس به راحتي قبوض خود را از طريق کارتخوان هاي پارسيان پرداخت کرده و رسيد دريافت کنند.
      مدير عامل شرکت تجارت الکترونيک پارسيان افزود:در صدديم تا سه ماه آينده تمامي دستگاه هاي کارتخوان بانک پارسيان را که نزديک به 200هزار دستگاه است به اين سيستم مجهز کنيم و الويت نصب نرم افزار مذکور با دارندگان کارتخوان هاي فعال بانک پارسيان است.
      وي سپس به تشريح نحوه در يافت نرم افزار جديد اين شرکت پرداخت و گفت:دستگاه کارتخوان پس از تراکنش مالي با سيستم مرکزي شرکت ارتباط برقرار مي کندو به صورت خودکارنسبت به دريافت و بارگذاري نرم افزار بر روي دستگاه اقدام مي نمايد.پس از اتمام مرحله بارگذاري دستگاه داراي گزينه هاي جديد پرداخت قبوض و خريد کارت شارژ خواهد بود و فروشندگان محترم مي بايست حين دريافت نرم افزار و ارتباط مستقيم دستگاه با مرکز از خاموش کردن دستگاه جدا خودداري نمايندکه باعث توقف عمليات دريافت نرم افزار نشود.
      پورسعيد همچنين طي اين گفتگو به تشريح جايگاه اين شرکت در عرصه تجارت الکترونيک کشور پرداخت و گفت:شرکت تجارت الکترونيک پارسيان با ايجاد 33نمايندگي استاني فعال در سطح کشور با نصب ، راه اندازي و ارائه خدمات پشتيباني به بيش از 200هزار دستگاه کارتخوان بانک پارسيان در 350شهر کشور به عنوان شرکتي که گسترده ترين شبکه خدمات و پشتيباني را داراست در عرصه پرداخت هاي الکترونيکي کشور فعاليت مي نمايد.
      وي افزود:شرکت¬تجارت¬الکترونيک پارسيان در زمينه ايجاد تنوع و ترغيب استفاده از طرح هاي جديد براي هموطنان در زمينه خريد الکترونيکي ،اولين شرکتي است که پايانه هاي فروشگاهي خود را به سيستم قرعه کشي آن لاين مجهز کرد و براي پذيرندگان و دارندگان، جشنواره هاي مختلف انگيزشي برگزار نمود و هداياي ارزنده¬اي به ايشان اعطا کرد.
      مدير عامل شرکت تجارت الکترونيک پارسيان همچنين گفت: شرکت تجارت الکترونيک در جشنواره طلايي خود که در ارديبهشت ماه 89برگزار شدتعداد 16خودروي سمند ال ايکس به همراه هزاران جايزه به صورت کارت هديه و لوح تقدير به فروشندگان داراي دستگاه کارتخوان پارسيان اعطا نمود .
      وي همچنين گفت:شرکت تجارت الکترونيک پارسيان در نظر دارد جشنواره هاي متنوع تري را براي دارندگان دستگاه هاي کارتخوان پارسيان در آينده نزديک برگزار نمايد که مطمئنا براي دارندگان دستگاه هاي کارتخوان پارسيان بسيار جذاب خواهد بود.