X
   
 
    • مدیر عامل بانک پارسیان در دیدار پایان سال مدیران عامل شرکت های گروه مالی پارسیان:احراز جایگاه برترین بانک کشور در درآمد و فروش نشانه اعتبار و جایگاه ما نزد مردم است

      مدیر عامل بانک پارسیان در دیدار پایان سال مدیران عامل شرکت های گروه مالی پارسیان:احراز جایگاه برترین بانک کشور در درآمد و فروش نشانه اعتبار و جایگاه ما نزد مردم است

      علی سلیمانی شایسته پیش از بیان این مطلب گفت:برتر شدن بانک در دو سال پیاپی که حاصل تلاش جمعی تمامی فعالین گروه پارسیان است،افتخاری است که مسئولیت ما را در برابر مشتریان و ذی نفعان دوچندان می کند.

      علي سليماني شايسته پيش از بيان اين مطلب گفت:برتر شدن بانک در دو سال پياپي که حاصل تلاش جمعي تمامي فعالين گروه پارسيان است،افتخاري است که مسئوليت ما را در برابر مشتريان و ذي نفعان دوچندان مي کند.
      او که در جمع مديران عامل شرکت هاي گروه مالي پارسيان سخن مي گفت،ضمن تبريک فرارسيدن سال جديد و آرزوي کسب موفقيت هاي بيشتر در سال پيش رو اظهار داشت:بانک پارسيان به لطف خداوند در سال گذشته به بخش عمده اي از اهداف خود دست يافت و در بخشي ديگر هم که در مسير تحقق است ،بايد بيش از پيش تلاش کند.

      شايسته برتري بانک پارسيان را حاصل تلاشي گروهي ارزيابي کرد و گفت:در چند روز اخير هم شاهد موفقيت جديد بانک در عرصه ارائه خدمات بانکداري الکترونيکي بوديم و توانستيم در ارائه خدمات الکترونيک نيز بانک برتر کشور شويم.
      مدير عامل بانک پارسيان هر يک از شرکت هاي گروه را اعضايي تاثير گذار و مهم در زمينه سو دآور بودن هولدينگ پارسيان ارزيابي کرد و گفت:ارتباط ميان شرکت ها و بانک هم ارتباط کاري وساختاري و همچنين پسوندنامي است که از پارسيان دارند و به همين دليل بايد همگي در خصوص کارکرد اين شرکت ها حساسيت داشته باشيم.
      او با تاکيد بر تاثير کارکرد شرکت ها برEPSبانک گفت:حرکت رو به رشد شرکت هاي گروه پارسيان يکي ديگر از اهداف ترسيم شده در سال آينده است.
      دکتر محمد فطانت هم در اين نشست با بيان سخنان کوتاهي اظهار داشت:سال گذشته با تمام فراز و نشيب ها به واسطه ايستادن بانک پارسيان بر سکوي برترين بانک کشور،سال مطلوب و دلچسبي بود.
      وي همچنين افزود: ما نبايد اجازه دهيم که حتي يک نقطه تيره تلالو و درخشش نشان تجاري پارسيان را تحت تاثير قرار دهد.
      قائم مقام مدير عامل بانک پارسيان سپس از بسته شدن تراز بانک تا پايان ارديبهشت ماه سال 90 خبر داد.
      دکتر فطانت همچنين گفت:انتظار از تمامي فعالين گروه پارسيان اين است که هريک از ما در حوزه کاري خود اول باشيم و تعريف مشخصي براي اول شدن داشته باشيم.اميدواريم که به لطف خداوند در سال 90 در فهرست صد شرکت برتر مقام نخست را کسب کنيم و به افق پارسيان 1391نيز دست بيابيم.