X
   
 
    • بر اساس رتبه بندی نشریه Asset :بانک پارسیان برترین بانک ایران معرفی شد

      بر اساس رتبه بندی نشریه Asset :بانک پارسیان برترین بانک ایران معرفی شد

      بر اساس رتبه بندی سالانه مجله Asset ، که یکی از مراجع معتبر رتبه بندی بانکها و موسسات مالی در آسیاست ، بانک پارسیان به عنوان بانک برتر ایران در سال1389 انتخاب شد . مجله Asset همه ساله چندین رتبه بندی را در منطقه انجام می دهد.

      بر اساس رتبه بندي سالانه مجله Asset ، که يکي از مراجع معتبر رتبه بندي بانکها و موسسات مالي در آسياست ، بانک پارسيان به عنوان بانک برتر ايران در سال1389 انتخاب شد . مجله Asset همه ساله چندين رتبه بندي را در منطقه انجام مي دهد.
      بانک هاي تراز اول جهان ،همچون اچ اس بي سي(HSBC)،دويچه بانک(DEUTSCHE BANK) وجي پي مورگان(J.P.MORGAN) هر ساله حضور خود در رتبه بندي هاي اين نشريه را به عنوان موفقيتي قابل توجه در سطح کشورهاي آسيايي اعلام مي نمايند و به آن مي بالند.
      نشريه the asset مجله اي پژوهشي - علمي و از انتشارات شرکت تحقيقاتي چند منظوره اي به همين نام است که هر ساله جوايزي را بر اساس رتبه بندي هاي اعلام شده به بانک ها وموسسات مالي برتر آسيا اعطا مي کند.
      در اين مرحله از رتبه بندي، «بانک پارسيان»به پشتوانه اعتماد مشتريان و تلاش کارکنان سخت کوش خود علاوه بر کسب رتبه برتر از IMI100 طي دو سال پي در پي،توانست برگ زرين ديگري را در عرصه بين المللي به افتخارات خود بيفزايد.