X
   
 
    • بانک پارسیان قریب 10درصد از نقدینگی بانک های کشور و 40درصد از نقدینگی بانک های خصوصی را در اختیار دارد

      بانک پارسیان قریب 10درصد از نقدینگی بانک های کشور و 40درصد از نقدینگی بانک های خصوصی را در اختیار دارد

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه جدید این بانک : بانک پارسیان قریب 10درصد از نقدینگی بانک های کشور و 40درصد از نقدینگی بانک های خصوصی را در اختیار دارد

           محمد خليلي پير در مراسم افتتاح شعبه بهرود ضمن بيان مطلب فوق گفت:مزيت نسبي بانک پارسيان تنوع و کيفيت مناسب خدمات است و به زودي خدمات جديدي را به مشتريان بالفعل و بالقوه بانک معرفي خواهيم کرد.

           به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان که در مراسم گشايش دويست و چهاردهمين شعبه اين بانک سخن مي گفت،اظهار داشت:فعالان پارسياني در تلاشند تا علاوه بر گسترش کمي خدمات ،به ارتقاي کيفي آن نيز توجه کنند.

           وي در همين خصوص افزود:بانک پارسيان بر اساس آخرين آمارهاي مراجع رسمي، با 4/5ميليون تراکنش بر روي پايانه هاي فروش، در شبکه بانکي کشور مقام اول را دارد.

           مدير روابط عمومي بانک پارسيان سپس به معرفي برخي خدمات ارائه شده در هفته هاي اخير پرداخت و در اين چارچوب گفت:طرح بانک- بيمه پارسيان از جمله خدمات جديد ما در ماه گذشته بوده که هم اکنون در بيش از 50 شعبه بانک ارائه مي شود.

           محمد خليلي پير در خصوص ماهيت اين خدمت گفت:اين بيمه، بيمه عمر و سرمايه گذاري اي است که طبق درخواست مشتري و مطابق با ميزان سرمايه گذاري اي که او در ادوار مشخص زماني انجام مي دهد انجام مي شود و مشتري از مزاياي آن برخوردار مي گردد.

           وي همچنين از قابليت جديد فراهم آمده براي کارت هاي نقدي پارسيان خبر داد و گفت:از اين پس، دارندگان اين کارت ها مي توانند از خودپردازهاي دو بانک بزرگ اماراتي درهم دريافت کنند و بانک پارسيان معادل آن مبلغ را به ريال در ايران تصفيه خواهد کرد.