X
   
 
    • مدیر عامل بانک پارسیان در دیدار با همکاران تازه وارد بانک :هیچ کاری در جهان امروز بدون مشارکت بانک ها شکل نمی گیرد

      مدیر عامل بانک پارسیان در دیدار با همکاران تازه وارد بانک :هیچ کاری در جهان امروز بدون مشارکت بانک ها شکل نمی گیرد

      آقای شایسته در مراسم دیدار با 89نفر از همکاران تازه وارد بانک ضمن بیان مطلب فوق گفت:متانت و آراستگی ظاهر به گونه ای که منطبق بر هنجارهای فرهنگی جامعه و قانون مندی های سازمانی باشد،موجب ارتقای وجهه بانک و شما عزیزان در ذهن مشتریان خواهد شد و تصویر ذهنی آنان نسبت به بانک را به شیوه ای مطلوب شکل خواهد داد.

      آقاي شايسته در مراسم ديدار با 89نفر از همکاران تازه وارد بانک ضمن بيان مطلب فوق گفت:متانت و آراستگي ظاهر به گونه اي که منطبق بر هنجارهاي فرهنگي جامعه و قانون مندي هاي سازماني باشد،موجب ارتقاي وجهه بانک و شما عزيزان در ذهن مشتريان خواهد شد و تصوير ذهني آنان نسبت به بانک را به شيوه اي مطلوب شکل خواهد داد.
      مدير عامل بانک ضمن عرض تبريک به مناسبت زادروزفرخنده امام رضا(ع) از دانايي،امانت داري،صداقت،وفاداري به سازمان وتحمل و مدارا به عنوان ويژگي هاي ضروري يک بانکدار نام برد و ابراز اميدواري کرد که تمامي فعالان بانک با توجه به اين ضرورت هاي رفتاري بانک را در رسيدن به اهداف مشخص شده ياري کنند.
      آقاي شايسته در اين مراسم که در آن آقاي دهقان،معاون اجرايي، آقاي ميرقيداري،مدير آموزش و توسعه منابع انساني ،آقاي جهاني مدير روابط عمومي بانک و آقاي احساني رييس اداره حوزه مديريت نيز حضور داشتند، ضمن سخنان خود اهميت و جايگاه حساس بانک در کشور و جهان را مورد اشاره قرار داد و گفت:نگاه ويژه و دقيق کارگزاران ارشد سياسي و اقتصادي جوامع مختلف به بانک ها نشان دهنده پايگاه و جايگاه مهم بانک به عنوان يک واحد اقتصادي فعال و تاثير گذاردر تمام کشورهاست.
      وي در همين چارچوب افزود:هيچ روند کاري قابل ملاحظه اي در جهان امروز بدون مدخليت و مشارکت بانک ها شکل نمي گيرد و اين نشان دهنده آن است که شما عزيزان براي فعاليت عرصه مهم و خطيري را انتخاب کرده ايد؛عرصه اي که در آن با سرمايه هاي مردم سرو کار داريم.سرمايه هايي که حاصل تلاش و اندوخته ساليان زندگي آنها و براي آنها بسيار ارزشمند و مورد توجه است.
      آقاي شايسته در ادامه گفت:درک اين موضوع ما را بر آن مي دارد که با تعهد و تلاشي بسيار هوشمندانه و مدبرانه فعاليت کنيم و بتوانيم ضمن جلب اعتماد مشتريان،به تامين اهداف سازمان و تامين رضايت ذي ربطان و ذي نفعان ديگر بانک نيز دست يابيم.
      مدير عامل بانک پارسيان در بخش ديگري از سخنان و رهنمودهاي خود خطاب به کاربران جوان به بررسي وضعيت بانک پارسيان در نظام بانکي کشور پرداخت و با تاکيد بر رتبه ها و جايگاه هاي ارزشمندي که بانک پارسيان در سطح ملي و بين المللي به آنها دست يافته گفت:ما بهترين نيروي انساني را با تکيه بر بهترين شيوه ها انتخاب کرده ايم و اميدواريم که نيروهايي که به لحاظ دانش در سطح مقبول و مطلوبي هستند با کسب تجربه و مهارت در زمينه هاي مختلف امور بانکي بتوانند خود را براي پذيرش سمت هاي مهم تر آماده کنند وبانک را در مسير موفقيت پيش ببرند و پيروزي هاي بزرگتري را براي آن رقم بزنند.
      در اين مراسم آقاي ميرقيداري مدير آموزش و توسعه منابع انساني بانک طي گزارشي کوتاه به معرفي جمع حاضر پرداخت و گفت:جمع حاضر شامل 89نفر از کاربران جديدي هستند که در سه گروه در حال گذراندن دوره هاي بدو خدمتند که 18 نفر از آنان در شهرستان ها و ما بقي در شعب تهران مشغول به فعاليت خواهند شد.
      مدير آموزش و توسعه منابع انساني بانک پارسيان همچنين اعلام کرد:بانک پارسيان از ابتداي سال 89 تاکنون 259نفر از فارغ التحصيلان مقطع کارشناسي را در رشته هاي مختلف و مورد نياز بانک جذب نموده است.