X
   
 
    • فرماندار ارومیه در مراسم افتتاح شعبه دوم بانک پارسیان :در این شهرستان حضور بانک های خصوصی به اقتصاد رو به رشد منطقه نشاط بیشتری خواهد داد

      فرماندار ارومیه در مراسم افتتاح شعبه دوم بانک پارسیان  :در این شهرستان حضور بانک های خصوصی به اقتصاد رو به رشد منطقه نشاط بیشتری خواهد داد

      نیکبخت با تاکید بر اینکه استان آذربایجان غربی در حال رشد اقتصادی چشمگیری است گفت:با توجه به چابکی بانک های خصوصی امیدواریم که حضورشان در استان به تسریع و تعمیق این رشد منجر شود.

      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان،فرماندار اروميه در مراسم افتتاح شعبه شهيد بهشتي بانک پارسيان با اشاره به رونق بازارچه هاي مرزي استان از احداث شهرک صنعتي بزرگي در مجاورت مرز ترکيه خبر داد و گفت:سرمايه گذاران خارجي هم مي توانند در اين شهرک سرمايه گذاري کنند.
      وي افزود:در سال گذشته بازارچه هاي مرزي نيز با صادراتي به ارزش 800ميليون دلار و واردات به ارزش 600ميليون دلار عملکرد مطلوبي داشته اند و اين موارد نشانه اي از روند مثبت و رو به رشد اقتصاد استان آذربايجان غربي است.
      فرماندار اروميه همچنين در اين مراسم که در آن جليلي،رييس شوراي شهر اروميه نيز حضور داشت عملکرد مثبت و تاثير گذار بانک پارسيان در عرصه اقتصاد ملي و منطقه اي را مورد اشاره قرار داد و گفت:اميدواريم با افتتاح شعبه دوم بانک پارسيان در اروميه شاهد استمرار فعاليت هاي اثربخش اين بانک در زمينه رونق و توسعه استانمان باشيم.
      حجت الاسلام سپهري از معتمدين اروميه نيز در اين مراسم از بانکداري اسلامي به عنوان نقطه عطف اقتصاد کشور ياد کرد و گفت:باتشويق مردم به سپرده گذاري در بانک ها و هدايت صحيح اين منابع طبق اصول بانکداري اسلامي مي توانيم رشد و توسعه اقتصادي پايدار را شاهد باشيم.