X
   
 
    • همت پارسیانی در حفاظت از محیط زیست ایرانی&#59;طرح حمایت از یوزپلنگ ایرانی در بازی های جام جهانی از سوی بانک پارسیان کلید خورد

      همت پارسیانی در حفاظت از محیط زیست ایرانی&#59;طرح حمایت از یوزپلنگ ایرانی در بازی های جام جهانی از سوی بانک پارسیان کلید خورد

      همزمان با شروع بازی های جام جهانی، بانک پارسیان به عنوان حامی محیط زیست، طرح حمایت از یوزپلنگ ایرانی را با اشتیاق فراوان کلید زد.

      همزمان با شروع بازي هاي جام جهاني، بانک پارسيان به عنوان حامي محيط زيست، طرح حمايت از يوزپلنگ ايراني را با اشتياق فراوان کليد زد.
      بانک پارسيان با اظهار خرسندي از حضور تيم ملي ايران در بازي هاي فوتبال جام جهاني 2014 و با آرزوي درخشش تيم ملي در اين رويداد بزرگ ورزشي، با همت پارسياني خود ضمن معرفي و توجه به محيط زيست ايراني، طرح اطلاع رساني و برانگيختن حس نگهداري از گونه هاي کم ياب جانوري کشور را با انگيزه ي حفاظت از محيط زيست و يوزپلنگ ايراني ارايه کرد .
      شايان توجه است که در همين روزها، بانک پارسيان علاوه بر رويکرد حمايتي به محيط زيست، با نگاهي جدي به ضرورت توسعه فضاي کسب وکار کشور و برآورده کردن نيازهاي اعتباري مشاغل و صنوف مختلف، طرح ديگري را نيز با عنوان"شما هم دعوتيد" در حوزه ارايه خدمات اعتباري ويژه اصناف در سراسر شعب بانک پارسيان تهيه و عرضه کرده است.