X
   
 
    • مدیرعامل در معارفه مدیر جدید آموزش:هزینه آموزش در واقع سرمایه گذاری است

      مدیرعامل در معارفه مدیر جدید آموزش:هزینه آموزش در واقع سرمایه گذاری است

      مراسم معارفه مدیر جدید آموزش، با حضور مدیرعامل، دو تن از اعضای هیات عامل و اعضای شورای عالی آموزش و کارکنان مدیریت آموزش برگزارشد.

      مراسم معارفه مدير جديد آموزش، با حضور مديرعامل، دو تن از اعضاي هيات عامل و اعضاي شوراي عالي آموزش و کارکنان مديريت آموزش برگزارشد.
      در ابتداي اين مراسم آقاي شايسته با اشاره به اينکه آموزش يکي از مهمترين واحد هاي بانک محسوب مي شود، بر ارتقاي سطح علمي و آموزشي همکاران تاکيد کرد و افزود : سازمان براي آموزش جايگاه ويژه اي قائل است و هزينه آموزش از نظر بانک، سرمايه گذاري تلقي مي شودکه در نهايت منجر به سودآوري سازمان خواهد شد.
      وي در ادامه بر ضرورت و اهميت آموزش در بانک اشاره کرد و اظهار داشت : يکسان سازي روش ها و استانداردهاي آموزشي همکاران و اصلاح و ساماندهي برنامه هاي آموزشي و ايجاد مرکز آموزش و رعايت استانداردهاي بانکي بايد همواره در دستور کار اين مديريت و شوراي عالي آموزش قرار گيرد، به ويژه از زماني که به دليل اهميت آموزش چندسالي است که آن را از مديريت منابع انساني منفک و به عنوان مديريتي بر مبناي توسعه دانش همکاران، سازماندهي کرده ايم.
      ايشان ضرورت کسب مهارت هاي بانکي و اولويت کسب مهارت بر روحيه مدرک گرايي صرف را يادآور شد و گفت: گاهي مي شود که شوق مدرک گرايي پس از اخذ ليسانس در همکاران ايجاد مي شود که من نمي گويم نامطلوب است، اما بايد توجه داشت که براي کارمندان عزيز شعب بانک پس از سپري کردن مقاطع کارشناسي و يا حداکثر کارشناسي ارشد و نيز گذراندن دوره هاي بانکي، موضوع افزايش يادگيري مشتري مداري و کسب مهارت هاي بانکي و رفتار مناسب با مشتريان و همچنين مهارت در جذب منابع از اهميت بيشتر وبسزايي در بانک برخوردار است.
      آقاي شايسته ضمن تبريک به خانم وحيدنيا، از زحمات آقاي ربيعه مدير پيشين آموزش به دليل تلاش جدي و ذوق فراوانش به علم و تدريس در مدتي که اين مسئوليت را بر عهده داشت تقدير و براي او آرزوي توفيق روز افزون کرد.