X
   
 
    • درمجمع عمومی فوق العاده بانک پارسیان:اعضای هیات مدیره بانک پارسیان انتخاب شدند

      درمجمع عمومی فوق العاده بانک پارسیان:اعضای هیات مدیره بانک پارسیان انتخاب شدند

      با توجه به کاهش 7درصدی شاخص صنعت بانکداری طی یک سال اخیر، بانک پارسیان رشد یک و نیم درصدی داشته و با اهتمام مدیران و کارکنان، توانسته است روند روبه رشدی را طی کند

      علي سليماني شايسته مديرعامل بانک پارسيان ضمن اظهار اين مطلب در مجمع عمومي فوق العاده بانک پارسيان که براي انتخاب اعضاي هيات مديره برگزار شد گفت: تلاش بانک بر اين بوده و هست که در شرايط ويژه کشور و نيز مدنظر قرار دادن تحريم ها و اوضاع بين المللي، حافظ منافع سپرده گذاران، سهامداران و ذي نفعان باشد.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، در مجمع عمومي فوق العاده بانک پارسيان که با حضور اکثريت سهامداران صبح روز دوشنبه 30 بهمن ماه 1391 در سالن اجتماعات مرکز همايش هاي برج ميلاد برگزارشد، 7عضو حقوقي هيات مديره به مدت 2 سال برگزيده شدند.
      در اين مجمع که با حضور 85 درصد سهامداران برگزار شد، 7عضو هيات مديره به نمايندگي از اشخاص حقوقي انتخاب شدند. اين شرکت ها شامل سرمايه گذاري تدبير، موسسه رفاه تامين آتيه اميد،شرکت سرمايه گستر دورانديش، مهرآفرينان دوران، نگار نصرسهم، خدمات بيمه اي ايران خودرو و طراحي و مهندسي و تامين قطعات خودرو قشم هستند.
      در جلسه پرسش و پاسخ اين مجمع، مديرعامل بانک پارسيان در پاسخگويي به پرسش هاي شرکت کنندگان، سياست بانک را برگرفته از سياست هاي مالي و پولي نظام اقتصادي کشور و بانک مرکزي جمهوري اسلامي دانست و گفت: نهادهاي نظارتي و قانوني بر تمام فرايندها و فعاليت هاي ما نظارت دارند و مختصات و مشخصات قانوني مبتني بر اعداد و ارقام مالي بانک علاوه بر چاپ و انتشار گزارش هاي مالي سالانه و دوره اي هر روز در بورس ارايه مي شود. هر چند متاسفانه هراز گاهي برخي تلاش دارند با ترويج شايعه، روند حرکتي بانک را به عنوان بانکي پيشرو تحت تاثير قرار دهند،؛ ولي ما بدون توجه به شايعات بي اساس، ماموريت هاي محوله مان را به عنوان امين سپرده گذاران و سهامداران محترم انجام مي دهيم.
      وي در پايان سخنان خود از حمايت و شفاف سازي وزير محترم اقتصاد و دارايي و رييس شوراي عالي مبارزه با پولشويي مبني بر تکذيب مطالب بي اساس برخي رسانه ها که اخيراً پيرامون بانک پارسيان مطرح کرده بودند تشکر و قدرداني کرد.