X
   
 
    • مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد : وظیفه اصلی بانک، سرمایه گذاری در جهت سودآوری بیشتر برای سهامداران و مشتریان است

      مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد : وظیفه اصلی بانک، سرمایه گذاری در جهت سودآوری بیشتر برای سهامداران و مشتریان است

      دومین نشست یک روزه مدیران ستادی، معاونین، روسای حوزه ها و شعب بانک، با موضوع " بازاریابی و اثرات آن در دستیابی به اهداف" در تاریخ 23 آذر ماه سال جاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل بانک، در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شد.

      دومين نشست يک روزه مديران ستادي، معاونين، روساي حوزه ها و شعب بانک، با موضوع " بازاريابي و اثرات آن در دستيابي به اهداف" در تاريخ 23 آذر ماه سال جاري با حضور مديرعامل، اعضاي هيات عامل بانک، در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزي برگزار شد.
      در ابتداي اين نشست که تعداد زيادي از روساي جديد و جوان شعب که به تازگي ارتقاي سمت گرفته اند در کنار مديران مجرب بانک حضور داشتند، آقاي شايسته ضمن خوش آمد گويي به مديران جوان، از زحمات همکاران قديمي و با تجربه اي که به تازگي از بانک خداحافظي نمودند، تشکر و قدرداني نمود.
      آقاي شايسته با اشاره به اين مطلب که سهامداران و مشتريان مهمترين اعضا و تامين کنندگان اصلي منابع بانک هستند اظهار داشت : بايد با جذب مشتريان جديد، جذب منابع بيشتر و اعطاي تسهيلات با رعايت بهداشت اعتباري، وظيفه خود را در مقابل سهامداران به خوبي ايفا کرده و سود آن ها را به حداکثر برسانيم. به هر حال آن ها در ابتدا سرمايه گذاري کردند و اين فضا و امکان را در اختيار ما قرار دادند که هم خدمتگزار مردم باشيم و هم يک فعاليت اقتصادي مناسب را براي کشور برنامه ريزي کنيم .
      مديرعامل بانک پارسيان افزود : از طرفي مشتريان نيز همانند سهامداران به عنوان يکي ديگر از تامين کنندگان منابع براي ما با اهميت هستند . آن ها با سپرده گذاري در بانک اين امکان را به ما مي دهند که در بخش هاي مختلف اقتصادي ورود پيدا کرده و با ارايه تسهيلات به پيشرفت اقتصادي کشور کمک کنيم.
      آقاي شايسته در ادامه با اشاره به تحريم هاي صورت گرفته و شرايط اقتصادي سخت پيش رو گفت: تحريم و عوارض ناشي از آن مانند :نقدينگي، تورم و .. هر کدام به عنوان يک معضل اقتصادي خود را نشان مي دهند و اين شرايط براي همه است. شرايط اقتصادي نبايد به ما ديکته کند که ما چگونه رفتار کنيم بلکه بايد بر اساس آن روش هاي خود را اصلاح و برنامه ريزي کرده و تسليم شرايط نشويم .
      مدير عامل بانک پارسيان در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به تغييرات در سطح مديريت بانک اظهار داشت : تغيير در ذات خود مثبت است و تغييرات مديريتي همه در جهت رشد و تعالي بانک است و همواره بايد تيم کاري خود رادر جهت رشد و پيشرفت و رسيدن به اهداف بانک ترميم کنيم. خوشبختانه نيروهاي جواني که به تازگي به عنوان مديران جوان شعب به جمع ما پيوستند و ارتقاي سمت گرفته اند،همگي در راستاي رشد و سودآوري و اهداف بانک صورت گرفته است.
      آقاي شايسته مديريت مطالبات معوق و وصول آن را از ديگر تحولات و تغييرات مورد نياز مطرح کرد و گفت : نکته اساسي و حساس، تلاش براي وصول مطالبات معوق است . مطالبات معوق باعث کاهش قدرت خلق پول و کاهش سودآوري شده و ما را به ريسک هاي جدي مواجه مي کند. مديريت و تلاش در جهت وصول آن قدرت اعتبار دهي بانک را افزايش مي دهد.
      مديرعامل بانک پارسيان با اعلام رشد مطلوب بانک در جذب سپرده هاي ديداري و کوتاه مدت بر بازاريابي در بخش ضمانت نامه ها و اعتبارات اسنادي تاکيد کرد و اظهار داشت : با وجود شرايط سخت رقابتي، موفقيت هاي ارزنده اي که بانک پارسيان در طي يک دهه فعاليت خود کسب کرده است جز با تکيه بر سرمايه و اعتماد سهامداران و مشتريان و تلاش کارکنان محقق نمي شد. با اين وجود نبايد به اين افتخارات راضي و قانع باشيم . بايد تلاش مان را مضاعف کرده تا بيش از پيش به افتخاراتمان بيافزاييم و همچنان از رقبا پيشي گرفته و جايگاه مطلوب خود را حفظ کنيم . بايد با کار و تلاش در جهت رسيدن به جايگاه بالاتر، هر روز يک قدم از روز قبل جلوتر باشيم .
      آقاي شايسته در ادامه با تاکيد بر رعايت نظم و انضباط اداري و آراستگي و همدلي سازماني همکاران، رعايت احترام مشتري، ارائه سريع خدمات، را از عوامل موثر در افزايش کارايي شعب عنوان و اظهار داشت: رعايت نظم و انضباظ، تکريم ارباب رجوع و مشتري و الگو هاي اخلاقي، هميشه بايد سر لوحه کار کارکنان باشد.
      مدير عامل بانک در همايش ياد شده، عملکرد حوزه هاي مختلف بانک را مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار داد و رهنمودهايي را براي بهبود عملکرد شعب و بخش هاي مختلف ستادي ارائه کرد.
      شايان ذکر است در ادامه اين نشست، آقايان حق وردي، معاون طرح و برنامه و دهقان، معاون اعتباري نيز برنامه هاي توسعه بازار بانک پارسيان را با توجه به شرايط موجود و الزامات و سياست هاي جاري در بخش هاي اعتبارات و تسهيلات براي حاضران تبيين و تشريح کردند و همچنين يکي از روساي حوزه و 3 تن از روساي شعب بانک پارسيان مباحث خود را براي حاضران ارايه کردند.