X
   
 
    • بازدید وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان بورس از غرفه گروه مالی پارسیان در ششمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس

      بازدید وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان بورس از غرفه گروه مالی پارسیان در ششمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس

      ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، روسای بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از فعالان بانکی و اقتصادی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

      دراين نمايشگاه كه براي نخستين‌بار به صورت بين‌المللي برگزار شده است، بيش از 250 شركت ايراني و خارجي حضور داشتـه و هيأت‌هايي از ساير كشورها نيز از نمايشگاه بازديد کردند.
      نمايشگاه در فضايي بالغ بر 24 هزار مترمربع و با مشاركت گسترده كارگزاران بورس، بانك‌ها، شركت‌هاي بيمه، شركت‌هاي بورسي، شركت‌هاي تأمين سرمايه،ليزينگ،صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري، شركت‌هاي نرم‌افزاي و ساير فعالان صنعت بانکي و مالي كشور برپا شده است.
      کارشناسان مديريت هاي مختلف بانک پارسيان نيز با حضور در غرفه تخصصي اين بانک به معرفي خدمات و تسهيلات خود پرداختند.
      ياد آور مي شود در اين نمايشگاه شرکت کارگزاري پارسيان به صورت تخصصي براي کارگزاران فعال در بازارسرمايه دوره هاي مختلف آموزشي آشنايي با بازار سهام برگزار کرد.
      علاوه بر اين شرکت‌هاي گروه مالي پارسيان همچون شرکت بيمه پارسيان ، شرکت کارگزاري ،شرکت تجارت الکترونيک ،شرکت تامين انديش پارس ، شرکت ليزينگ پارسيان، شرکت تامين سرمايه لوتوس پارسيان نيز خدمات تخصصي قابل ارايه به مشتريان را در اين نمايشگاه معرفي کردند.
      در اولين روز برپايي اين نمايشگاه ، دکتر سيد شمس‌الدين حسيني وزير امور اقتصادي و دارايي و هيئت همراه پس از سخنراني افتتاحيه نمايشگاه از نمايشگاه بازديد کرد. دکتر حسيني در اولين ديدار خود از غرفه بانک پارسيان بازديد و از حضور فعال بانک پارسيان و گروه مالي آن در اين نمايشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکي براي تسهيل شرايط حضور مردم در بازار سرمايه قدرداني کرد.
      همچنين آقاي کريمي، رئيس کل بيمه مرکزي و هيئت همراه نيز در روز اول نمايشگاه ضمن بازديد از غرفه بانک پارسيان از حضور فعال و موثر بانک پارسيان و بيمه پارسيان در نمايشگاه و همچنين تلاش مستمردر عرصه خدمات بيمه اي قدرداني کرد.
      رييس سازمان بورس و اوراق بهادار نيز روز چهارشنبه از سالن ها و غرفه هاي مختلف نمايشگاه بازديد کرد.
      دکتر "علي صالح آبادي" در بازديد خود از غرفه بانک پارسيان با کارگزاران، کارشناسان و فعالان گروه مالي پارسيان به گفت وگو پرداخت و از دستاوردهاي نوين آنان ديدن کرد.
      وي از نزديک شاهدخدمات جديد گروه مالي پارسيان بود و از حضور فعال بانک پارسيان در نمايشگاه و عرضه خدمات پولي و مالي کشور تقدير کرد.
      آقاي شايسته، مديرعامل بانک به همراه دکتر فطانت، عضو هيات مديره نيز در ساعات اوليه روز دوم نمايشگاه از غرفه بانک بازديدکرده و از نزديک با همکاران گروه مالي پارسيان مستقر در نمايشگاه ديدن و از نزديک با حال و هواي نمايشگاه آشناشدند .
      مديران بانک و شرکت هاي گروه مالي پارسيان نيز در مدت 4 روز برپايي نمايشگاه ، از غرفه بانک و گروه مالي پارسيان بازديد کردند و از نزديک با خدمات عرضه شده در نمايشگاه آشنا شدند .