X
   
 
    • در مجمع عمومی عادی سالانه پککو تصویب شد:تقسیم سود 1000ریالی هر سهم میان سهامدارن

      در مجمع عمومی عادی سالانه پککو تصویب شد:تقسیم سود 1000ریالی هر سهم میان  سهامدارن

      در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که با حضور قریب 96درصد سهامدارن تشکیل شد مقرر گردید که مبلغ 506000میلیون ریال خالص(به ازای هر سهم 1000ریال)به عنوان سود نقدی به سهامداران پرداخت گردد.

      در مجمع عمومي عادي سالانه شرکت تجارت الکترونيک پارسيان که با حضور قريب 96درصد سهامدارن تشکيل شد مقرر گرديد که مبلغ 506000ميليون ريال خالص(به ازاي هر سهم 1000ريال)به عنوان سود نقدي به سهامداران پرداخت گردد.
      همچنين وفق ماده 51اساسنامه ،مبلغ 26357ميليون ريال به عنوان اندوخته قانوني شرکت در نظر گرفته شد.
      در مجمع پککو که به رياست دکتر محمد فطانت و با حضور کوکبي و کريمخان زند به نمايندگان بانک تجارت و شرکت آتيه پارسيس پارس،خانم شفيع زاده نماينده سازمان بورس وعليزاده حسابرس قانوني برپا شد،روزنامه¬هاي دنياي اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه هاي رسمي و موسسه حسابرسي و خدمات مديريت راده به عنوان بازرس قانوني اصلي به مدت يکسال انتخاب شدند.
      سهامداران همچنين موسسه حسابرسي آريان فراز را نيز به مدت يک سال به عنوان بازرس علي البدل پککو انتخاب کردند.
      در مجمع عمومي عادي سالانه شرکت تجارت الکترونيک پارسيان،عبدالمجيد پورسعيد، مدير عامل اين شرکت طي گزارش مبسوطي ضمن معرفي فعاليت هاي شرکت به تشريح عملکرد و جايگاه پککو در عرصه تجارت الکترونيک کشور پرداخت.
      وي اعلام کرد:در سال 90مجموعا 147هزار و882دستگاه کارتخوان فروشگاهي توسط شرکت پککو براي بانک هاي طرف قرارداد نصب شده که نصب اين تعداد دستگاه کارتخوان در مقايسه با سال 89 از رشد 60درصدي برخوردار بوده است و در پايان سال 90مجموع کارتخوان هاي فروشگاهي نصب شده شرکت پککو براي بانک هاي طرف قرارداد بيش از 430000دستگاه بوده است.
      پورسعيد افزود:بر اساس آخرين گزارش منتشر شده بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران،شرکت پککو از مجموع 49ميليون و 892هزار و 715انواع کارت هاي خريد و هديه ويک ميليون و 569هزار و 779کارت اعتباري شبکه بانکي کشور تا پايان سال 90شرکت پککو داراي سهم 16درصدي بوده است.
      مدير عامل شرکت تجارت الکترونيک پارسيان گفت:تعداد تراکنش هاي جذب شده توسط پککو در سال 90نسبت به سال 89از رشد 147درصدي برخوردار بوده و بر اساس گزارش بانک مرکزي، اين شرکت با جذب بالغ بر 340ميليون تراکنش، سهم 26درصدي از کل تراکنش هاي جذب شده توسط ديگر فعالين شبکه در کشور را به خود اختصاص داده است.
      وي در جمع سهامداران همچنين از اقدامات انجام گرفته در اين شرکت در حوزه هاي مختلف فعاليت براي ارتقاي کمي و کيفي خدمات و افزايش سودآوري سخن گفت و تاکيد کرد که همه تحولات و دستاوردهاي شرکت با تکيه بر دانش بومي و تخصص و مهارت کارکنان حاصل شده است.