X
   
 
    • به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان میلاد پر سرور امام حسین (ع) برگزار شد:بازدید از شعبه امام حسین(ع) بانک پارسیان

      به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان میلاد پر سرور امام حسین (ع)  برگزار شد:بازدید از شعبه امام حسین(ع) بانک پارسیان

      همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد گهربار امام و سالار پاکبازان راه حقیقت و نور چشم پیامبر گرامی اسلام، حضرت امام حسین (ع)، جهانی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با حضور در شعبه امام حسین (ع) باکارکنان و مشتریان این شعبه دیدار وگفت وگو کرد. وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات همکاران در امر خدمت رسانی تقدیر به عمل آورد.

      در اين مراسم نمادين که با توزيع شيريني و اهداي شاخه گل توسط همکاران روابط عمومي بين کارکنان و مشتريان شعبه همراه بود، جهاني، ضمن تبريك اين ايام پر خير و بركت و پر فضيلت به حاضران خاطرنشان كرد : ماه هاي پرخير رجب، شعبان و رمضان، سه ماه بزرگ و نوراني است که از ويژگي ها و برجستگي هايي مخصوص برخوردارند و شايسته است از آن ها بالاترين بهره را بجوييم، وي گفت : وجه مشترک اين سه ماه ايجاد زمينه مناسب براي تقرب انسان به خداي متعال و گرفتن صفاي باطن بيشتر به منظور خدمت رساني برتر به مشتريان مي باشد.

      مدير روابط عمومي بانک پارسيان در ادامه سخنانش به اهميت خدمت صادقانه به مشتريان و تکريم ارباب رجوع اشاره کرد و اظهار داشت : همكاران بايد در امر خدمت رساني به مردم از همديگر سبقت بگيرند و با در نظر گرفتن قوانين و مقررات خواسته هاي مشتريان را با سرعت و دقت انجام دهند. بايد درسايه همدلي وهمكاري بيش از پيش به جلو حركت نماييم و از تمام توان وظرفيت موجود براي رسيدن به اهداف مورد نظر بانک استفاده کنيم .
      گفتني است در پايان اين نشست صميمانه، تعدادي از كاركنان، توسط رييس شعبه آقاي ابوالحسني نظرات و خواسته هاي خود را پيرامون مسائل و امور مربوط به شعبه مطرح و آقاي جهاني نيز ضمن يادداشت آن ها، گفت : به مديران ستاد منتقل و پيگيري خواهد کرد.