تاریخ خبر: ۱۳۹۲/۰۱/۱۴زمان خبر: ۱۴:۵۰تعداد بازدید: ۲۲۷ در روزهای کشیک نوروزی صورت گرفت:رشد 68 درصدی تماس با مرکز ارتباط با مشتریان نسبت به سال گذشته
تعداد تماسهای پاسخ داده شده در “مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان” در روزهای کشیک نوروزی سال92، تعداد 312 مورد رسید که نسبت به سال گذشته 68درصد رشد داشته است
تعداد تماسهاي پاسخ داده شده در "مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان" در روزهاي کشيک نوروزي سال92، تعداد 312 مورد رسيد که نسبت به سال گذشته 68درصد رشد داشته است.
به گزارش روابط عمومي؛ از اين تعداد تماس پاسخ داده شده، 238 مورد تماس تلفني، 44 مورد ايميل، 8 مورد پيامک و 22 مورد پيغام صوتي ضبط شده است. همچنين در اولين روزهاي کاري سال جديد، پنجم و ششم فروردين به بيش از 400 تماس تلفني، 40 ايميل، 4 پيامک، 27 پيغام صوتي و 1 فکس، در مرکز پاسخ داده شد.
شايان توجه است؛ تعداد 29 شعبه از 159 شعبه در تهران و 70 شعبه از 129 شعبه در شهرستان ها، به همراه همکاران کشيک ستاد دراين ايام نوروزي نيز در جهت ارايه خدمات مطلوب و جلب رضايت بيشتر مشتريان و در راستاي تکريم ارباب رجوع و ارزش آفريني براي مشتريان و مراجعين به بانک، خدمات ارزنده اي را ارايه کردند.