X
   
 
    • نسخه جدید همراه بانک پارسیان با 70هزار مشتری فعال یک ساله شد

      نسخه جدید همراه بانک پارسیان با 70هزار مشتری فعال یک ساله شد

      بانک پارسیان با هدف توسعه و بهینه سازی خدمات بانکداری مدرن و توسعه فرهنگ شهروند الکترونیک ،یک سال پیش نسخه جدید و پیشرفته همراه بانک پارسیان را به مشتریان ارائه نمود.

      بانک پارسيان با هدف توسعه و بهينه سازي خدمات بانکداري مدرن و توسعه فرهنگ شهروند الکترونيک ،يک سال پيش نسخه جديد و پيشرفته همراه بانک پارسيان را به مشتريان ارائه نمود.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان ،اين بانک که از نخستين ارائه کنندگان خدمات مبتني بر تلفن همراه بود،توانست با استفاده از نظرات و پيشنهاد هاي مشتريان و با اتکا به توان نرم افزاري کارشناسان خود، به رفع نقاط ضعف «همراه بانک» پارسيان پرداخته و اين خدمت را با توانايي هاي بيشتر و پشتيباني قوي تر به مشتريان ارائه دهد.
      روند رو به رشد استفاده کنندگان از اين خدمت و خدمات مشابه بانک پارسيان که بر بستر فناوري هاي نوين ارتباطي و اطلاعاتي و استفاده از فضاي مجازي شکل گرفته ،بانک پارسيان را بر آن داشته تا با سود بردن از آخرين دستاوردهاي نرم افزاري و سخت افزاري در مسير تحقق کامل بانکداري الکترونيک گام بردارد.
      بر اساس اين گزارش هم اکنون پس از گذشت يک سال از ارائه نسخه بهينه شده همراه بانک پارسيان،بيش از70هزار مشتري فعال از اين خدمت استفاده مي کنند و 56درصد از اين افراد در گروه سني 21 تا 30 سال مي باشند.
      امکان انتقال وجه بين بانکي با بستر پايا و پي گيري وضعيت انتقال ،امکان دريافت مجدد آخرين پاسخ در صندوق پيام،افزوده شدن راهنما به تمامي زيرمنوها،افزوده شدن قسمت «درباره قوانين و مقررات»به منوي راهنما،امکان دريافت نرخ سود سپرده هابر اساس انواع سپرده ها ،افزوده شدن امکان مسدودي کارت به منوي عمليات کارت ،افزوده شدن امکان دريافت وضعيت اقساط وام در منوي عمليات از جمله امکانات و تغييرات جديد ايجاد شده در همراه بانک پارسيان است.
      هدف بانک پارسيان از ارائه اين خدمت و خدمات مشابه ،استفاده هرچه بيشتر مشتريان گرامي از امکانات مدرن و آسان است تا هم هزينه هاي شهروندان کاهش يابد و هم از ترددهاي زايد شهري جلوگيري شود.