X
   
 
    • اهتزاز پرچم پرافتخارپارسیان بر فراز قله آزادکوه و کلون بستک

      اهتزاز پرچم  پرافتخارپارسیان بر فراز قله آزادکوه و کلون بستک

      آقای برزیگر، همکار شعبه مطهری با تنی از همنوردان (در این عکس آقایان ماندگاریان محمدی) در مورخ 4 مردادماه 1392 موفق شدند با صعود به قله 4400 متری آزادکوه از مسیر وارنگه رود، پرچم پارسیان را بر فراز این قله به اهتزاز درآورند.قله آزاد کوه دومین قله مرتفع البرز مرکزی است که به علت ارتباط نداشتن آن با کوه های اطراف به شاهزاده گردن کج کوههای ایران معروف است که درمسیر 80کیلومتری جاده کرج چالوس قرار دارد .

      آقاي برزيگر، همکار شعبه مطهري با تني از همنوردان (در اين عکس آقايان ماندگاريان محمدي) در مورخ 4 مردادماه 1392 موفق شدند با صعود به قله 4400 متري آزادکوه از مسير وارنگه رود، پرچم پارسيان را بر فراز اين قله به اهتزاز درآورند.قله آزاد کوه دومين قله مرتفع البرز مرکزي است که به علت ارتباط نداشتن آن با کوه هاي اطراف به شاهزاده گردن کج کوههاي ايران معروف است که درمسير 80کيلومتري جاده کرج چالوس قرار دارد .
      شايان ذکر است اين صعود به ياد همنوردان ايراني که پس از فتح قله "برودپيک" يکي از قلل بزرگ اورست در مسير برگشت مفقود شدند انجام پذيرفت.
      همچنين وي در ادامه صعود به قلل مرتفع ايران، در تاريخ 11 مردادماه 1392 به همراه همسر خود خانم ساره مجدزاده موفق شد با صعود به قله 4200 متري کلون بستک واهتزاز پرچم پارسيان بر فرازاين قله توانستند افتخار ديگري را در کارنامه ورزشي خود ثبت کند.
      قله کلون بستک از جمله مرتفع ترين قلل رشته کوه البرز است که در شمال آبادي هاي دربند سر و شمشک قرار دارد.از نظر برخي اهالي محلي، کلون بستک يعني جايي که صبح هنگام پرتوهاي طلايي خورشيد براي اولين بار در نوک آن جوانه مي زند.