X
   
 
    • معاون اجرایی بانک در جمع کاربران جدید : نظم و انضباط ، آراستگی و شکیبایی از ضرورت های شغلی کاربران بانکی است

      معاون اجرایی بانک در جمع کاربران جدید : نظم و انضباط ، آراستگی و شکیبایی از ضرورت های شغلی کاربران بانکی است

      معاون اجرایی بانک در ابتدای سخنانش فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام هشتم (ع) را تسلیت گفت و شان والای ایشان را در هدایت جامعه و خدمت به مردم ستود .

      معاون اجرايي بانک در ابتداي سخنانش فرارسيدن رحلت پيامبر اکرم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبي (ع) و امام هشتم (ع) را تسليت گفت و شان والاي ايشان را در هدايت جامعه و خدمت به مردم ستود .
      آقاي دهقان در اين مراسم که در آن آقايان ميرقيداري ، مدير آموزش و توسعه منابع انساني ، سهرابي مدير امور شعب ، جعفري ، معاون امور شعب و مشاهيري ، رئيس اداره آموزش بانک نيز حضور داشتند ضمن خير مقدم به کاربران جديد و ورود ايشان در جمع صميمي و بزرگ پارسيان در مورد وضعيت بانک و جايگاه آن در بين بانک هاي خصوصي و دولتي مطالبي را مطرح نمود.
      وي در ادامه سخنان خود با بيان اينکه " مشتريان " عزيز ترين افراد براي بانک هستند ، توجه به مشتري مداري و احترام به مشتري و رفتار صادقانه و دلسوزانه با آنان را امري ضروري خواند و گفت : همين عوامل باعث گرديده که بانک پارسيان به عنوان برترين بانک خصوصي کشور مطرح باشد .
      وي ادامه داد : تمامي موفقيت هاي بانک پارسيان در سايه اعتماد و استقبال مردم و مشتريان به دست آمده و در فضاي رقابتي کنوني بايد با قدرت و سرعت بيشتر حرکت کنيم و گام به گام به موفقيت هايمان بيافزاييم .
      وي در ادامه سخنانش صرفه جويي ، نظم و انضباط ، آراستگي و صبر و شکيبايي را از ضرورت هاي شغلي کاربران در شعب دانست و گفت : چون شما در ارتباط مستقيم با مشتريان هستيد ، جايگاه کاري شما و فضايي که در آن فعاليت مي کنيد اهميت و حساسيت زيادي دارد .
      آقاي دهقان در خاتمه سخنانش اظهار داشت : در بانک پارسيان يک بازار رقابتي ايجاد کرده ايم که در اين بازار همکاراني که بيشتر تلاش کنند و تجربه بيشتري کسب کنند ، سريعتر پيشرفت خواهند کرد .
      آقاي مير قيداري ، مدير آموزش و توسعه منابع انساني نيز در اين مراسم ضمن خوش آمدگويي به همکاران جديد پارسياني گفت : تاکيد بانک بر اين است که تمامي همکاران شاغل در شعبه از تجربه و مهارت کافي و لازم برخوردار باشند
      وي خطاب به کاربران جديد گفت : شما به سازماني دعوت شده ايد که مهارت ، صداقت ، اخلاق ، سلوک و دانايي در آن از اهميت ويژه اي برخوردار است . در سيستم بانکي "نظم " جايگاه نخست را دارد و اگر به اين نکته توجه کنيد قطعا در آينده شغلي خود ، کارمندي موفق خواهيد بود .