X
   
 
    • بانک پارسیان نشان "تعالی روابط عمومی" را از آن خود کرد

      بانک پارسیان نشان "تعالی روابط عمومی" را از آن خود کرد

      در دومین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که در روز سه شنبه مورخ 4 تیرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، بانک پارسیان مفتخر به دریافت تندیس نشان تعالی روابط عمومی شد.

      بر اساس شاخص هاي سرآمدي تعالي روابط عمومي   اعلامي از سوي دبيرخانه همايش ياد شده همچون؛ التزام به نهادينه شدن مقوله استاندارد سازي، خلاقيت و نوآوري، تعامل و ارتباطات رسانه اي،توسعه همکاري هاي برون سازماني، بهره برداري از فناروري هاي نوين ارتباطي،تدوين راهبرد و برنامه ارتباطي برون سازماني ، حمايت از ارزش ها و برنامه هاي عام المنفعه و خدمات اجتماعي پس از بررسي و داوري، روابط عمومي بانک پارسيان برگزيده و مورد تقدير قرار گرفت.

      دومين دوره آئين سرآمدان روابط عمومي ايران باحضورآقاي دکترکرم پور، معاون وزير ارتباطات و فن آوري اطلاعات، آقاي برزگري، رياست سازمان استانداردکشور و دکتر محسنيان راد، استاد علوم ارتباطات و ديگر اساتيد، متخصصان، دست اندرکاران، مسئولان و کارشناسان عرصه هاي ارتباطات و روابط عمومي روز چهارم تيرماه درسالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما به همراه کارگاه هاي جانبي آن درقالب "مباني نظري و عملي سرآمدي در روابط عمومي" و" برنامه محوري و فرآيندگرائي در روابط عمومي سرآمد" برگزار شد.