X
   
 
    • تقدیر کمیسیون ملی یونسکواز بانک پارسیان

      تقدیر کمیسیون ملی یونسکواز بانک پارسیان

      در نشستی تخصصی که در تاریخ 17/11/ 91 و با موضوع "مسئولیت های اجتماعی سازمان ها در قبال جامعه" توسط کمیسیون ملی یونسکو و با حضور اساتید دانشگاه ها ومدیران سازمان ها و نهادها برگزار شد، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اهدای لوح تقدیری از حمایت های بانک پارسیان از برنامه ها و فعالیت های این کمیسیون ملی یونسکو در سال 1391تقدیر به عمل آورد.

      در  ابتداي اين نشست يک روزه آقايان دکتر محمد رضا سعيد آبادي ، دبير کل کميسيون ملي يونسکو ضمن خوشآمدگويي به حاضران، طي سخناني به بررسي اهميت موضوع مسئوليت اجتماعي  با اشاره به فعاليت هاي کميته MOST    يونسکو پرداخت و سپس از نماينده دفتر منطقه يونسکو در تهران خواست که به عنوان اولين سخنران در جايگاه حاضر شوند.

      آقاي آريا گاناوان اسيس، نماينده دفتر منطقه اي يونسکو در تهران سخنران بعدي اين نشست بود که به اهميت موضوع مسئوليت اجتماعي از منظر يونسکو پرداخت و مباحث مفيدي را ارايه کرد. همچنين دکتر محمد نفريه، معاون اجتماعي سازمان بهزيستي و دکترارسلان قرباني، قائم مقام وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري دراموربين الملل نيز سخنرانان بعدي اين مراسم بودند که به ترتيب پيرامون توانمندي ها و برنامه هاي سازمان بهزيستي در خصوص مسئوليت اجتماعي و اهميت مسئوليت اجتماعي سازمانها در قابل جامعه مباحثي را مطرح نمودند.

       همچنين هنرمند ارزشمند و محبوب کشورمان، جناب آقاي داريوش ارجمند نيز جزو مدعوين اين مراسم بود که طي سخناني کوتاه و صميمانه به اهميت رصدگري مسايل اجتماعي و توجه به آن از سوي همه اقشار به ويژه از زاويه هنر پرداخت .

      آقاي جهاني، مديرروابط عمومي و نماينده بانک پارسيان به عنوان سخنران پاياني اين مراسم نيز به تشريح مسئوليت هاي اجتماعي سازمان هاي مالي و اقتصادي پرداخت و اظهار داشت: انسان و نيازهاي عالي و اجتماعي او محور همه مسئوليت هاي اجتماعي است که هم سفارش اديان الهي و هم علوم روز است . در اجتماع بخاطر تقابل و تضاد منافع ميان افراد، ضروري است نهادهاي اجتماعي نسبت به پيوند اجتماعي حضوري مسئولانه داشته باشند و براي توسعه همه جانبه جامعه و تحقق مسئوليت اجتماعي در مسير همدلي افراد سازمان گام بردارند.

      در پايان اين مراسم لوح تقدير دبيرکل کميسيون ملي يونسکو به مديرعامل و مدير روابط عمومي بانک  پارسيان اهدا شد .