X
   
 
    • مدیر عامل بانک پارسیان در جمع مدیران شرکت تجارت الکترونیک :خدمات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و بانک جدای از یکدیگر نیستند

      مدیر عامل بانک پارسیان در جمع مدیران  شرکت تجارت الکترونیک :خدمات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و بانک جدای از یکدیگر نیستند

      آقای شایسته مدیر عامل بانک پارسیان روز سه شنبه از شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو)بازدید به عمل آورد.

      به گزارش روابط عمومي شرکت تجارت الکترونيک پارسيان،آقاي پورسعيد مديرعامل اين شرکت در جلسه اي که با حضور معاونين و مديران اين شركت برگزار شد، ضمن عرض خير مقدم به مدير عامل بانک پارسيان و معرفي مديران حاضر در جلسه ، خلاصه گزارشي از وضعيت فعاليت هاي شركت ارائه نمود .
      آقاي پورسعيد از نگاه ويژه و رهنمودهاي مدير عامل محترم بانك پارسيان و همكاري صميمانه اعضاي محترم هيات مديره شركت تقدير و تشكر کرد .
      پس از سخنان آقاي پورسعيد، آقاي انوشه، معاون برنامه ريزي و توسعه اين شركت گزارشي در خصوص فعاليت هاي شركت و جايگاه آن در مقايسه با ساير شركت ها و بانك ها ارائه کرد .
      آقاي شايسته پس از استماع گزارش فعاليت هاي اين شركت گفت : خدمات شركت تجارت الکترونيک پارسيان جداي از ساير خدمات بانك پارسيان كه در شعب به مشتريان عرضه مي شود نيست و اين خدمات براي بانك اهميت بسياربالايي دارد .
      وي گفت : مردم خدمات شركت تجارت الكترونيك پارسيان را به عنوان خدمات بانك پارسيان مي شناسند، لذا مي بايست سطح خدمات به گونه اي باشد كه رضايتمندي آنها را به بهترين شكل ممكن جلب نماييم و در همين خصوص انتقادهاي کم و تقدير و تشكرهاي زيادي از خدمات تجارت الکترونيک پارسيان از سوي مشتريان به بانك پارسيان اعلام مي شود كه ما نيزتاکنون آن را به شركت اعلام كرده ايم .
      مدير عامل بانك پارسيان در ادامه به ضرورت ارائه خدمات مناسب و متمايز به مشتريان بانك پارسيان در حوزه كارتخوان و صدور انواع كارت اشاره كرد و گفت : ارائه خدمات ارزشمند به مردم را وظيفه اصلي خودمان مي دانيم .
      آقاي شايسته با تاكيد بر اينکه حتي يك نفر مشتري ناراضي هم نبايد داشته باشيم افزود : بايد احساس مسئوليتمان را دو چندان كنيم و خود را بدهكار بدانيم تا بتوانيم حركت رو به جلو داشته باشيم .
      وي گفت : ارائه خدمات شركت تجارت الكترونيك پارسيان در سطح مناسبي است، اما همان گونه كه طي چهار سال تلاش و فعاليت به اين نقطه رسيده ايد و اكنون شاهد حضور موفق و پراستقبال شركت در بورس مي باشيم. اين روند رو به جلو مي بايست ادامه يابد واين شرکت بايد در فضاي رقابتي موجود در كشوربا خلاقيت و جديت بيشتري حركت نمايد.
      آقاي شايسته افزود : از خدماتي كه شركت در اين حوزه به مشتريان اراده مي دهد راضي هستيم اما با توجه به ظرفيت هاي بالاي شركت توقع اين است كه همه ساله در همه زمينه ها رتبه اول و برتر را كسب نماييم .
      وي گفت : تفكر احساس رضايت از شرايط فعلي در فضاي رقابتي تنگاتنگ قاتل هر سازمان اقتصادي است و از اين رو نبايد به شرايط حاضر رضايت بدهيم.
      وي با اشاره به ابتكار و اجراي طرح هاي مختلف شركت تجارت الكترونيك پارسيان همچون انجام قرعه كشي آنلاين بر روي كارتخوان بانك پارسيان و ساير طرح ها ي ديگر،اينگونه اقدامات را بسيار موثر دانست و افزود : پس از اجراي اين گونه طرح ها شاهد بوديم ديگر بانكها نيز در اين مسير حركت کردند و لذا اين نوآوري ها و خدمات مناسب به مشتريان است كه مي تواند در جذب تراكنش ها موثر بوده وجايگاه شركت را در بازار حفظ نمايد .
      آقاي شايسته در بخش ديگري از سخنان خود گفت : ايجاد محصول جديد خوب است اما بايد محصولي ارائه كنيم كه مورد نياز مشتري باشد؛ يعني ابتدا خودمانبا عرضه محصول جديد نياز را در مشتري ايجادكنيم و پس از آن اين نياز را براي مشتريان از طريق تبليغات و ساير روش هاي اطلاع رساني ،تبليغ و تعميم داده و با بهترين خدمات به استقبال مشتريان برويم.
      وي تاكيد كرد : ما بايد با توجه به ظرفيت ها و امکانات در اختيار، هميشه حرف هاي جديدي براي گفتن داشته باشيم اگر محصولي هم عرضه كرديم بايد برترين محصول بوده و بهترين خدمات را ارائه نماييم و پيشرو باشيم،همان گونه كه در برخي موارد ساير بانك ها با توجه به تنوع محصولات ، پشت سر ما حركت نموده و آن را دنبال مي نمايند .
      آقاي شايسته همچنين در اين جلسه با اشاره به آمار صدور انواع كارت هاي عرضه شده توسط شركت تجارت الکترونيک پارسيان، صدور كارت هاي اعتباري را كافي ندانست و گفت: مي¬بايست با انجام برنامه ريزي هاي لازم صدور كارت هاي اعتباري توسعه يابد .
      وي افزود : ارائه خدمات شركت صرفا نبايد مختص به فروشگاهها و مراكز بزرگ و خاص باشد وبايد به تناسب نيازهاي تمامي مشتريان در هر صنفي كه هستند خدمت مناسب ارائه كنيم.
      آقاي شايسته همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با توجه به خدمات شركت به سازمان هاي مختلف گفت : اعتماد به بخش خصوصي بايد بيشتر باشد و من خودم شخصا به اين موضوع اعتقاد دارم كه بايد بخش خصوصي را به معني واقعي كلمه باور داشته باشيم .
      در پايان اين جلسه آقاي شايسته ضمن تشكر مجدد از مديرعامل و كاركنان شركت تجارت الكترونيك پارسيان گفت : رفاقت ، صميميت ، احساس مسئوليت و تلاشهاي همه كاركنان در گروه مالي پارسيان موجب خرسندي من است و براي همه فعالان اين گروه آرزوي موفقيت دارم .
      آقاي شايسته در پايان اين نشست از واحد هاي مختلف شركت تجارت الکترونيک پارسيان بازديد به عمل آورد و از نزديك با تک تک كاركنان بخش هاي مختلف ديدار و گفت و گويي صميمانه داشت .
      گفتني است مدير عامل بانك پارسيان همچنين از شعبه در حال بازسازي برج تجارت الكترونيك كه در ساختمان شركت تجارت الكترونيك پارسيان مستقر مي باشد نيز بازديد نمود و با همكاران شعبه صميمانه گفت وگو داشت.