X
   
 
    • بانک پارسیان برترین بانک و شرکت خصوصی کشور

      بانک پارسیان برترین بانک و شرکت خصوصی کشور

      پارسیان به عنوان یکی از10شرکت پیشرو کشور بر اساس شاخص رقابت پذیری تندیس گرفت

      پارسيان به عنوان يکي از10شرکت پيشرو کشور بر اساس شاخص رقابت پذيري تنديس گرفت
      بر اساس رتبه بندي 100شرکت برتر کشور که توسط سازمان مديريت صنعتي انجام شد ، بانک پارسيان عنوان نخست بانک هاي کشوررا کسب کرد و همچنين به عنوان برترين شرکت خصوصي کشور و جزء 10شرکت پيشرو در شاخص رقابت پذيري معرفي شد.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان،دکتر فطانت عضو هيئت مديره بانک پارسيان طي گفتگويي ضمن اعلام خبر فوق گفت: اين رتبه‌بندي که براي دوازدهمين سال متوالي با هدف شفاف سازي فضاي کسب و کار و جايگاه اقتصادي شرکت‌هاي ايراني و رتبه‌بندي آنها از نظر ميزان تاثيرگذاري در اقتصاد ملي با هدف گسترش رقابت در فضاي کسب و کار بنگاه‌هاي اقتصادي صورت گرفته است که طي آن سازمان مديريت صنعتي 100 شرکت برتر کشور در سال 87 را از حيث فروش و همچنين 10شرکت پيشرو در شاخص رقابت پذيري را معرفي کرده است.
      وي از سازمان مديريت صنعتي به عنوان عالي ترين مرجع تخصصي اي که در کشور به بررسي عملکرد شرکت ها مي پردازد ياد کرد و افزود:اين سازمان هر ساله با در نظر گرفتن شاخص¬هاي مختلفي¬همچون¬فروش/درآمد رتبه شرکت ها را مشخص مي کند.
      عضو هيئت مديره بانک پارسيان در همين چارچوب افزود:بانک پارسيان با توجه به شاخص فروش/درآمد موفق شد با سه رتبه صعود نسبت به سال 86در ميان صد شرکت برتر مقام هفتم و در بين همه بانک هاي کشور اعم از دولتي و خصوصي عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.
      وي موفقيت هاي کسب شده توسط بانک پارسيان را در وهله اول مرهون اعتماد و همراهي مشتريان و تلاش بي وقفه پرسنل ارزشمند بانک دانست و گفت:بر اساس گزارش منتشر شده ،بانک پارسيان تنها با 8سال سابقه فعاليت، عنوان برترين بانک را در ميان بانک هاي کشور به دست آورده است که با توجه به سابقه طولاني فعاليت برخي از بانک هاي رقيب دولتي وديگر بانک هاي خصوصي کشور جايگاه بسيار ارزشمندي است.
      دکتر فطانت در ادامه با تاکيد بر اينکه در گزارش منتشر شده سازمان مديريت صنعتي بانک پارسيان همچنين جزء 10شرکت پيشرو کشور و برترين شرکت خصوصي کشور معرفي شده گفت:معيار انتخاب 10شرکت پيشرو توسط سازمان مديريت صنعتي توان رقابتي شرکت ها مي باشد.بر اساس اين معيار صعود يکباره بانک پارسيان از رتبه دهم به رتبه هفتم طي يک سال بسيار حايز اهميت بوده است.
      عضو هيئت مديره بانک پارسيان همچنين به عملکرد شرکت بيمه پارسيان اشاره کرد و گفت:بيمه پارسيان هم در رتبه بندي اعلام شده رتبه 83شرکت هاي برتر کشور را احراز کرده و با توجه به اين جايگاه بيمه پارسيان کماکان برترين بيمه خصوصي کشور است.