X
   
 
    • قرعه کشی مسابقه طرح سام پارسیان برگزار شد.

      قرعه کشی مسابقه طرح سام پارسیان برگزار شد.

      همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) و با حضور نمایندگانی از مدیریت های نرم افزار، تحقیق و توسعه، سازمان و روشها، بازرسی و حسابرسی، امور شعب و روابط عمومی مراسم قرعه کشی پروژه سام در مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان برگزار و 20 برنده این مسابقه مشخص شدند که به هرکدام از برندگان کارت هدیه به مبلغ 5.000.000 ریال اهدا خواهد شد.

      همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) و با حضور نمايندگاني از مديريت هاي نرم افزار، تحقيق و توسعه، سازمان و روشها، بازرسي و حسابرسي، امور شعب و روابط عمومي مراسم قرعه کشي پروژه سام در مديريت روابط عمومي بانک پارسيان برگزار و 20 برنده اين مسابقه مشخص شدند که به هرکدام از برندگان کارت هديه به مبلغ 5.000.000 ريال اهدا خواهد شد.
      اين قرعه کشي در دو گروه از شرکت کنندگان در مسابقه بعمل آمد. يک گروه مشترياني که از طريق پرکردن برگه هاي موجود در شعبه در مسابقه شرکت کرده بودند و گروه دوم مشترياني که با مراجعه به سايت بانک پارسيان به صورت الکترونيکي فرم پرسش نامه را پرکرده و در مسابقه شرکت کردند. تعداد مشترياني که از طريق برگه هاي موجود در شعبه در مسابقه شرکت داشتند13273 نفر و مشترياني که از طريق سايت بانک به صورت online در اين مسابقه شرکت کردند 14217 نفر بودند.
      بانک پارسيان در آغاز دهه دوم فعاليت خود و در راستاي ارائه خدمات نوين بانکي و با هدف مشتري مداري، افزايش قدرت انتخاب مشتريان و همچنين تنوع بخشي به خدمات بانکي، اقدام به برگزاري اين مسابقه نمود که با استقبال خوبي از سوي مشتريان مواجه شد .