X
   
 
    • مدیرعامل بانک در مراسم افتتاح مرکز تماس با مشتریان شرکت پککو:ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، موجب افزایش اعتماد مشتریان است

      مدیرعامل بانک  در مراسم افتتاح مرکز تماس با مشتریان شرکت پککو:ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، موجب افزایش اعتماد  مشتریان است

      مدیرعامل بانک پارسیان روز پنج شنبه 20 بهمن ماه به همراه اعضای هیات عامل بانک و با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت تجارت الکترونیک «مرکز تماس شرکت تجارت الکترونیک پارسیان» را افتتاح کرد و پس از آن در بازدید از شعبه برج تجارت الکترونیک به سوالات و پرسش های مشتریان و همکاران شعبه پاسخ داد.

      مديرعامل بانک پارسيان روز پنج شنبه 20 بهمن ماه به همراه اعضاي هيات عامل بانک و با حضور مديرعامل و مديران شرکت تجارت الکترونيک «مركز تماس شرکت تجارت الکترونيک پارسيان» را افتتاح کرد و پس از آن در بازديد از شعبه برج تجارت الکترونيک به سوالات و پرسش هاي مشتريان و همکاران شعبه پاسخ داد.
      در ابتداي اين بازديد، مديرعامل بانک پارسيان،با تشکر از طراحي سيستم مرکز تماس با مشتريان پککو گفت : سيستمي که خدمات شما را بهتر عرضه کند، فروش شما را که همانا اعتماد است بالا مي برد.
      وي ادامه داد : در بنگاه هاي مالي و خدماتي مهمترين عاملي که مي تواند اعتماد مشتريان را افزايش دهد ، ارائه خدمات بهتر و نيز کم کردن مدت انتظار دريافت خدمات است .
      آقاي شايسته ، با اشاره به بازار رقابت سختي که هم اکنون ميان بانکها حاکم است گفت: با وجود آنکه نرخ سود در ميان بانک ها يکسان است، از گذشته تاکنون مشتريان پارسيان را برگزيده¬اند و علت عمده آن اين است که به دليل رفتار خوب کارکنان اعتماد مشتريان حاصل شده است .
      مديرعامل در ادامه گفت: از جمله دلايل اعتماد سازي وجود تلفن ارتباط مستقيم با مديرعامل است که به محض تماس، حرف مشتريان را به مديرعامل مي رساند و مشتريان در پاسخ بازتاب آن را نيز در فاصله زماني بسيار کوتاه با رفتاري محترمانه مي بينند.
      آقاي شايسته با خرسندي از افتتاح مرکز تماس شرکت پککو گفت : از جمله سيستم هاي تسهيل کننده دريافت خدمات که مشتريان بيشتري را جذب خواهد کرد، مراکز ارتباط با مشتريان است .
      وي ادامه داد : داشتن اطلاعات متمرکز زماني مفيد است که اين سيستم نرم افزاري بتواند طوري مورد استفاده قرار گيرد که هيچ تماسي بي پاسخ نماند و اين يعني ايجاد اعتماد. اگر تلفن ارتباط مستقيم با مديرعامل نيز دکور باشد يا خنثي عمل کند، اعتماد زا نخواهد بود .
      آقاي شايسته در اين مراسم همچنين بر ضرورت ساماندهي و مديريت بهتر نمايندگي هاي شرکت پککو در استان¬ها تاکيد کرد.
      مديرعامل در پايان سخنانش، با اشاره به اينکه همکاران به عنوان يک خانواده و مشتريان در جايگاه مهمان اين خانواده هستند گفت : همان گونه که ميزبان بايد ميهمان را به جد پذيرايي کند ما نيز بايد از مشتريان با دقت و سرعت پذيرايي کنيم و پاسخگوي آنان باشيم، بخصوص در اين بازار رقابتي و سخت که در آن هستيم.
      دکتر فطانت نيز در اين بازديد با اظهار خرسندي از افتتاح اين سامانه گفت : با ايجاد اين سامانه مي توانيم سطح رضايت مشتريان را ارتقا داده و مطمئنا اين روند جلب رضايت نه تنها به استفاده کنندگان پذيرندگان بانک بلکه به ديگر بانک ها نيز تسري پيدا خواهد کرد .
      وي با اشاره به تلاش هاي شرکت پککو در جذب و ايجاد رضايت بيشتر در مشتريان گفت : تمام تلاش اين شرکت آن است که بتواند خدمات مطلوبي به مشتريان ، گروه مالي پارسيان و ديگر گيرندگان خدمات ارائه دهد.
      رئيس هيات مديره شرکت پککو ضمن ارائه گزارشي کوتاه از موفقيت هاي شرکت در جذب منابع براي بانک، ضمن تشکر از مديرعامل بانک و همه مديران شرکت تجارت الکترونيک به خاطر تلاش شبانه روزي گفت: از زماني که آقاي مهران شريفي عضو هيات مديره شرکت شدند نيز خيلي کمک کار بوده اند.
      وي افزود :برنامه جديدما حضور بيشتر درحوزه خودپردازهاي بانکي است و تحقق اين امر حمايت بيشتر مسئولين بانک را مي طلبدتا بتوانيم با استفاده از توانمندي هاي پککو ،در اين زمينه نيز سرآمد باشيم.
      دکتر فطانت در پايان با اشاره به ورود شرکت پککو در بورس گفت: براي سال آينده نيز 20درصد سود سهام به همراه افزايش سرمايه خواهيم داشت .
      مديرعامل شرکت پککو نيز در اين مراسم با اشاره به تاکيد آقاي شايسته بر ضرورت جلب اعتماد مشتريان در بازديدهايشان از اين شرکت گفت : راه اندازي مرکز تماس در راستاي اين خواست مديرعامل و تسهيل و تسريع در پاسخگويي به نياز ها و رفع مشکلات مشتريان صورت گرفت.
      در ادامه اين مراسم آقايان زارع مدير نرم افزار و شريعت ،مدير فناوري اطلاعات شرکت پککو طي گزارش مبسوطي عملکرد شرکت تجارت الکترونيک پارسيان را با شاخص هاي کمي و کيفي تشريح کردند.
      شبکه پايانه هاي بانک پارسيان، اعم از کارتخوان هاي فروشگاهي و ديگر ابزارهاي الکترونيکي، در زمينه تعداد تراکنش، مبلغ تراکنش و صدور کارت خدمات مطلوب و به هنگامي را ارائه کردند.
      آنان در اين گزارش اعلام کردند:شبکه کارتخوان هاي فروشگاهي پارسيان در دي ماه سال 86 تعداد 71،353دستگاه بوده که در دي ماه 90 اين تعداد با احتساب کارتخوان هاي فروشگاهي ساير بانک هاي طرف قرارداد شرکت پککو ،به413،355 دستگاه رسيده است که افزايش 6 برابري را نشان مي دهد .
      تعداد تراکنش هاي بانک پارسيان بر روي پذيرندگان کارت هاي پارسيان و بانک هاي عضو شتاب نيز در دي ماه 86،با احتساب تراکنش هاي ساير بانک هاي طرف قرارداد تعداد 857،314 تراکنش بوده است که اين نسبت در دي ماه 90 به 38،414،653 تراکنش رسيده است که افزايش 45 برابري را نشان مي دهد.
      همچنين مبلغ تراکنش بر روي پذيرندگان کارت پارسيان و بانک هاي عضو شتاب با احتساب مبلغ تراکنش هاي ساير بانک هاي طرف قرارداد در مدت مذکور افزايش 53 برابري را داشته است.
      بر طبق اين گزارش همچنين تعداد کارت هاي صادره شرکت پککو نيز در دي ماه 86 نسبت به دي ماه 90رشد قابل توجهي را نشان مي دهد.
      آنان همچنين اعلام داشتند:در حال حاضر بانک هاي پارسيان ، سپه ، حکمت و توسعه تعاون از خدمات شرکت پککو استفاده مي¬نمايند که با توجه به قراردادهاي دردست انعقاد دو بانک گردشگري و کارآفرين نيز به زودي به اين مجموعه اضافه خواهند شد.
      آقاي باباپور، مدير بازاريابي و فروش شرکت پککو نيز در حضور مديرعامل و اعضاي هيات عامل بانک گفت : چون من از ايام ابتدايي شکل گيري پککو افتخار خدمت در اين شرکت را داشته ام،مي توانم به جرات ادعا کنم که بهترين هماهنگي شرکت پککو در درون شرکت و نيز با بانک را در اين برهه شاهد بوده ايم و از اين بابت خوشحال و قدردان هستيم.
      شايان توجه است مركزتماس شرکت پککو از اين پس با شماره تلفن 2318- 021 با 12نفر کاربر در دوشيفت کاري و به طور مستمر پاسخگوي هموطنان و مشتريان عزيز مي باشد.