X
   
 
    • کاربری اصلی - فرم مشاهده خبر

      در گردهمایی روسای شعب، حوزه و مدیران ستادی مطرح شد:نگرش جدید در توسعه خدمات بانکی و ارائه محصولات نو

      در گردهمایی روسای شعب، حوزه و مدیران ستادی مطرح شد:نگرش جدید در توسعه خدمات بانکی و ارائه محصولات نو

      اولین گردهمایی یک روزه روسای شعب،حوزه و مدیران ستادی در سال جاری با موضوع " نگرش جدید در توسعه خدمات بانکی و ارائه محصولات نو "، روز پنج شنبه 25آذر ماه سال جاری با حضور مدیرعامل و اعضای هیات عامل بانک در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شد.

      اولين گردهمايي يک روزه روساي شعب،حوزه و مديران ستادي در سال جاري با موضوع " نگرش جديد در توسعه خدمات بانکي و ارائه محصولات نو "، روز پنج شنبه 25  خرداد ماه سال جاري با حضور مديرعامل و اعضاي هيات عامل بانک در سالن اجتماعات ساختمان مرکزي برگزار شد.
      آقاي شايسته در ابتدا ضمن خير مقدم به حاضران به اهميت ماه با برکت رجب اشاره کرد و اظهار داشت : اين ماه بسيار ارزشمند است و از فضايل زيادي برخوردار است که اميدواريم بتوانيم از مواهب آن بهره مند شويم.
      مديرعامل بانک در اين همايش با تاکيد بر بازاريابي و چذب مشتريان، احترام به مشتري و تکريم ارباب رجوع را در گرو برخورد مناسب با مشتريان دانست و افزود : کانال دريافت انتقاد از طريق مشتري بايد به روز و در دسترس باشد و خواست ها و ديدگاه هاي مشتريان همواره بايد مورد توجه واقع شود. وي ادامه داد : همکاران در صف و ستاد بايد با بکارگيري صحيح و اصولي خدمات و محصولات و توجه صحيح به ارائه محصول، مشتريان را در استقبال از محصولات جديد بيشتر تشويق کنند .
      آقاي شايسته با ارائه گزارشي از وضعيت بانک در سال گذشته ، به ريشه يابي و بررسي نقاط ضعف و قوت بانک در سال گذشته اشاره کرد و بر برنامه ريزي تا پايان سال تاکيد کرد و ادامه داد : هم اکنون بانک پارسيان در ميان شبکه بانکي، رتبه پنجم را دارد و بايد با توجه به رشد تعداد بانک ها و فضاي رقابتي موجود، تلاش جدي تري را براي رسيدن به جايگاه بالاتر داشته باشيم .
      آقاي شايسته با اعلام رشد مطلوب و موفقيت ها و دستاوردهاي بانک در سال 90 گفت : در جذب سپرده ها در بين بانک هاي عضو کانون بانک هاي خصوصي رشد خوبي را داشتيم و اول هستيم و همچنين در بخش تسهيلات اعطايي نيز رشد مطلوبي را کسب کرديم . وي ادامه داد : در سرانه سپرده هرشعبه و مانده تسهيلات اعطايي ، پارسيان مقام اول را در بين بانک ها داراست .
      مديرعامل بانک در ادامه با تاکيد بر ضرورت گسترش فعاليت هاي ارزي و گشايش اعتبارات اسنادي افزود : گسترش فعاليت هاي ارزي و بازاريابي در اين خصوص بسيار اهميت دارد و درآمد بانک را بيشتر مي کند وي همچنين در ادامه سخنانش خطاب به روساي شعب گفت : خواست و ديدگاه هاي کارکنان در شعب ، گردش شغلي کارکنان، آموزش آنان و ايده هاي آنان بايد مورد توجه واقع شود.
      آقاي شايسته، همچنين عملکرد حوزه هاي مختلف بانک را مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار داد و رهنمودهايي را براي بهبود عملکرد شعب و بخش هاي ستادي ارائه کرد.

      آقاي توده فلاح، معاون طرح و برنامه بانک پارسيان نيز در اين همايش به تشريح فعاليت هاي بانک در حوزه خدمات الکترونيکي و ابزار هاي نوين بانکي و کسب دستاوردهاي بانک در سال 90 پرداخت و گفت : با توجه به مقام چهارم در تعداد POS و هفتم در فراواني کارت، رتبه نخست را در تعداد تراکنش ها بر روي پايانه هاي فروش دارا مي باشيم .
      معاون طرح و برنامه بانک ادامه داد: در سال جاري درصدديم، مشتريان را براي استفاده از خدمات و ابزارهاي الکترونيکي و نوين بانکي و مزاياي حساب هاي متصل به POS تشويق کنيم. وي به تشريح برنامه هاي در دست اقدام بانک در سال 91 پرداخت و گفت : عملياتي کردن بانکداري اختصاصي و بانکداري شرکتي،جذب منابع غير سپرده اي( صدور اوراق بهادار) که شامل عرضه اوراق صندوق سرمايه گذاري با درآمد ثابت، توزيع اوراق صکوک و اوراق مشارکت مي باشد و همچنين توسعه بازار غير شعبه اي که شامل : توسعه POSو ATM ،ارتقاي شعبه خانگي (Home Banking)، توسعه روابط با بازار سرمايه، قابليت خريد وفروش آنلاين سهام از طريق اينترنت و حضور در بازار بورس آتي و بورس کالا مي باشد و همچنين تغيير رويه در صدور ويزا کارت با توجه به شرايط جديد ارزي ابلاغي از سوي بانک مرکزي و همچنين پياده سازي نرم افزار لوتوس از برنامه هاي جديد و پيش روي بانک در سال 91 است .

      آقاي حق وردي، معاون اعتباري بانک نيز ضمن ارائه گزارشي به بررسي مقررات و بخشنامه هاي جديد اعتباري پرداخت و الزامات و سياست هاي بانک در بخش هاي اعتبارات و تسهيلات را براي حاضران تشريح و بر مراقبت از الزامات و مقررات مصوبه کميسيون اعتباري بانک مرکزي تاکيد و توصيه هايي را در اين خصوص به حاضران بيان نمود.

      آقاي مهاجري، معاون امور بين الملل، ديگر سخنران اين همايش نيز، با اشاره به بحران اقتصادي ومالي اروپا و تحريم هاي بين المللي و مشکلات پيش رو بر ضرورت تلاش مضاعف و هرچه بيشتر همکاران براي گشايش اعتبارات اسنادي و فعاليت هاي ارزي تاکيد کرد.

      آقاي دکتر اثني عشري، مشاور مديرعامل و عضو شوراي عالي تبليغات بانک نيز سخنران علمي اين همايش بود که بحث جديدي را تحت عنوان " استاندارد خدمت " براي حاضران ارائه کرد و در اين خصوص به ايراد سخنراني پرداخت .وي با تاکيد بر مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع ، پاسخگويي مناسب، رفتار مودبانه، اعتماد،آراستگي فضا و کارکنان، دسترسي آسان به خدمات، ارتباط خوب با مشتري و جذابيت تسهيلات و امکانات را از عوامل مهم کيفيت و استاندارد خدمت برشمرد.
      شايان توجه است که در گردهمايي امسال پس از ايراد سخنان و رهنمودهاي مديرعامل محترم، سخنرانان صف بر سخنرانان ستاد مقدم بودند و نکته جالب ديگر اينکه در اين نشست هر سه سخنران از روساي محترم شعبي بودند که پارسياني محسوب شده و از نيروهاي جوان، متعهد و پرورش يافته ي بانک انتخاب شدند.

      با اين وصف، در اين همايش سه تن از روساي شعب نيز به ايراد سخنراني پرداختند .اولين سخنران اين همايش آقاي ابراهيمي،مسئول شعبه پل رومي بود که در خصوص منابع انساني و رفاهي سخن گفت و بر اهميت اين دارايي و سرمايه مهم در رشد سازمان تاکيد و به نمايندگي از همکاران پيشنهاد هايي را در اين زمينه ارائه داد.

      سخنران بعدي آقاي دبيرسياقي، مسئول شعبه رجايي شهر کرج بود که در خصوص اعتبارات و وصول مطالبات مطالبي را مطرح و راهکارهايي را در جهت بهبود وضعيت اعتباري و وصول مطالبات عنوان نمود.

      خانم مجد، مسئول شعبه بازار مبل نيز عوامل موثر در شيوه هاي جذب، تجهيز منابع و بازاريابي را برشمرد و پيشنهادهايي در اين خصوص ارائه کرد.

No Cache
Generate time: 1.7754859924316
Generate time 2: 0.58979487419128
Query time: 0.5239896774292