X
   
 
    • دیواندری، مرکز نوآوری کسب و کار پارسیان را راه اندازی کرد

      دیواندری، مرکز نوآوری کسب و کار پارسیان را راه اندازی کرد

      به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، مرکز نوآوری کسب و کار پارسیان با هدف خلق و توسعه راه حل های نوآورانه و خلق ارزش فراگیر برای مشتریان، کارکنان و سهامداران و سایر ذینفعان راه اندازی شد.

      تپش نبض نوآوري در بانک پارسيان

       به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، مرکز نوآوري کسب و کار پارسيان با هدف خلق و توسعه راه حل هاي نوآورانه و خلق ارزش فراگير براي مشتريان، کارکنان و سهامداران و ساير ذينفعان راه اندازي شد.

      پس از گذشت چند روز از حضور علي ديواندري در بانک پارسيان به عنوان مديرعامل جديد، وعده وي مبني بر ايجاد مرکز نوآوري کسب و کار محقق شد تا بدين ترتيب نبض نوآوري در اين بانک بيش از پيش بتپد.

      بر اساس اين گزارش، مرکز نوآوري کسب و کار پارسيان که در نوع خود در نظام بانکي جهاني کم نظير است در دهه فجر و همزمان با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي به صورت رسمي در اين بانک خصوصي افتتاح خواهد شد.

      دکتر ديواندري مديرعامل بانک پارسيان در اين زمينه گفت: تحولات نظام اجتماعي، اقتصادي کشور، شرايط ويژه اي را براي فعالان اقتصادي ايجاد کرده که پيامدهاي آن در تغيير انتظارات مشتريان و ذي نفعان بانک کاملا مشهود است و اين بيانگر اين است که ديگر بانک ها و موسسات مالي نمي توانند صرفا با تکيه بر مدل هاي تجاري مرسوم بانکداري و محصولات کنوني، براي مشتريان و ذينفعان خود ارزش پايدار خلق کنند.

      وي با بيان اين نکته که براي تحقق حماسه اقتصادي و تامين انتظارات مشتريان و ذينفعان، ناگزير از نوآوري در کسب وکار هستيم، تاکيد کرد: بانک پارسيان با نگاهي به چشم انداز خود در افق 2020،  به تاسيس مرکز نوآوري کسب وکار اقدام کرده است که اين مرکز با بهره گيري از ديدگاههاي نخبگان کشور به طراحي کسب وکارهاي نوين پرداخته و راه حل هاي نوآورانه بانکي و خدمات مالي و فضاهاي بازار جديدي را با اين روش مي گشايد.