X
   
 
    • معاون اجرایی بانک پارسیان : ضرورت تلاش مضاعف برای دستیابی به اهداف بانک

      معاون اجرایی بانک پارسیان : ضرورت تلاش مضاعف برای دستیابی به اهداف بانک

      معاون اجرایی بانک به همراه مدیران امورشعب، پشتیبانی و تدارکات در تاریخ 27 فرودین ماه با حضور در حوزه 56 (مازندران، گلستان و سمنان) با کارکنان شعب این حوزه دیدارو گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و پیشنهادهای آنان قرار گرفت.

      آقاي توده فلاح پس از بازديد از تعدادي از شعب اين حوزه، در همايشي که به همين منظور برگزار شد، طي سخناني با اشاره به تاثير تک تک کارکنان در تحقق اهداف بانک اظهار داشت: اگر سازماني بدون هدف و برنامه باشد، قابليت رشد ندارد،  بر همين اساس    است که حساسيت ويژه اي از سوي مديران ارشد بانک براي تحقق اهداف وجود دارد و همه پرسنل بانک در دستيابي به هدف نقش ايفا مي کنند و انتظار مديران بانک  اين است که براي دستيابي به اين اهداف تلاش بيشتري داشته باشند.

      معاون اجرايي بانک در ادامه سخنانش به جذب منابع به عنوان يکي ار نقاط قوت حوزه ها و شعب اشاره و تاکيد کرد: حوزه ها و شعب بايد در جذب منابع و اعطاي تسهيلات با رعايت بهداشت اعتباري و ضوابط و مقررات تمام توان خود را در راستاي سوددهي به کار گيرند.

      وي در بخشي ديگر از سخنانش به بازاريابي موثرتاکيد کرد وافزود : تک تک کارکنان بانک بايستي به عنوان يک بازارياب عمل کرده و با ارتقاي سطح اطلاعات و دانش بانکي در جهت جذب مشتري و منابع بيشترسعي نمايند.

      آقاي توده فلاح وصول مطالبات را به عنوان يکي از مهمترين موضوعات دانست وافزود: وصول مطالبات مي تواند از زياندهي بانک جلوگيري کند و کارکنان شعب به عنوان خط مقدم خدمت رساني نقش بسزايي در اين امرايفا مي کنند و بايد تمام همّ خود را در تحقق آن به کار گيرند.

      معاون اجرايي بانک به روند جوان گرايي در بانک و گشوده شدن عرصه براي رشد همکاران جوان اشاره و خاطرنشان کرد: کارکنان جوان بانک پارسيان با تلاش و کوشش خود مي توانند اعتماد مديران را جلب و با به روز رساندن دانش خود زمينه توسعه اين جوانگرايي را فراهم سازند.

       پس از سخنان معاون اجرايي بانک، آقايان شهيدي، مدير امور شعب و بيژني، مدير پشنيباني نيز طي سخناني ديدگاه هاي خود پيرامون تعامل و هماهنگي بيشتررا مطرح کردند و در پايان راهکارها و ديدگاه هاي حاضرين در جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت