X
   
 
    • بانک پارسیان حامی طلایی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

      بانک پارسیان حامی طلایی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

      بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان امسال نیز همچون سال های گذشته با مشارکتی گسترده در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور دارد. گروه مالی پارسیان متشکل از شرکت های کارگزاری پارسیان، بیمه پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، لیزینگ پارسیان، تامین اندیش پارس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بیمه امین پارسیان، با طرحی متفاوت از دوره های قبل و با غرفه ای شکیل به وسعت بیش از 800 متر مربع اقدام به ارایه خدمات و دستاوردهای خود می کند. کارشناسان شرکت های تابعه و مدیریت های مختلف بانک در غرفه های تخصصی این بانک، به معرفی خدمات متنوع خود برای بازدیدکنندگان خواهند پرداخت.

      بانک پارسيان و گروه مالي پارسيان امسال نيز همچون سال هاي گذشته با مشارکتي گسترده در هفتمين نمايشگاه بورس، بانک و بيمه حضور دارد. گروه مالي پارسيان متشکل از شرکت هاي کارگزاري پارسيان، بيمه پارسيان، تجارت الکترونيک پارسيان، کاسپين، ليزينگ پارسيان، تامين انديش پارس، تامين سرمايه لوتوس پارسيان و بيمه امين پارسيان، با طرحي متفاوت از دوره هاي قبل و با غرفه اي شکيل به وسعت بيش از 800 متر مربع اقدام به ارايه خدمات و دستاوردهاي خود مي کند. کارشناسان شرکت هاي تابعه و مديريت هاي مختلف بانک در غرفه هاي تخصصي اين بانک، به معرفي خدمات متنوع خود براي بازديدکنندگان خواهند پرداخت.
      غرفه گروه مالي پارسيان که سال هاي گذشته رتبه برتر در بين شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده بود، ضمن پذيرايي از بازديدکنندگان، کلاس‌هاي آموزش بازارهاي مالي و سهام را برگزار خواهد کرد و به معرفي خدمات قابل ارايه از سوي شرکت‌هاي تابعه پرداخته و آماده پاسخگويي به مراجعين مي باشد.
      هفتمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي، رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئيس کل بيمه مرکزي و مديران ارشد بانکي و شرکت هاي کارگزاري و بيمه اي، روزهاي 17تا 20 ارديبهشت در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود.