تاریخ خبر: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶زمان خبر: ۱۶:۴۴تعداد بازدید: ۸۳۷ شروع فعالیت شعبه ولیعصر – طالقانی بانک پارسیان در محل جدید و تأکید معاون شعب و پشتیبانی بر لزوم خدمترسانی گسترده به مشتریان در ایام پایانی سال
آیین بازگشایی شعبه ولیعصر - طالقانی بانک پارسیان در محل مجتمع نور و با طراحی مدرن و فضایی مناسبتر، صبح روز دوشنبه 15 اسفندماه با حضور سیامک دولتی، عضو هیات عامل بانک به همراه تعدادی از مدیران ستادی و مناطق و کارکنان شعبه برگزار شد.
سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی بانک پارسیان در آیین بازگشایی محل جدید شعبه ولیعصر– طالقانی که محمدرضا خسروی راد مدیر امور شعب و فروش محصولات، علیرضا خلیل پور مدیر پشتیبانی و بهرام هنرپرور مدیر روابط عمومی نیز حضور داشتند؛ در جمع مدیران، کارکنان و مشتریان بانک، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت ولیعصر (عج) از افتتاح این شعبه دریکی از مناطق استراتژیک تهران ازلحاظ تراکم شرکتهای تجاری واداری ابراز خرسندی کرد و گفت: بازاریابی هدفمند در این منطقه مستلزم شناسایی نیازها و انتظارات شرکتها از خدمات بانکی و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مورد انتظار است که این مهم جز از طریق تسلط شعبه به ظرفیتهای منطقه تحت فعالیت و شیوههای انطباق محصول با نیاز مشتری میسر نمیشود.
سیامک دولتی افزود: این بانک با ظرفیت و قابلیتهای بالای خود توانسته است شرایط خوبی را برای تجار و صاحبان صنعت به وجود آورده و در حمایت از کسبوکار و صنعت کشور گامهای مؤثری بردارد.
معاون مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه بر لزوم خدمترسانی گسترده به مشتریان در ایام منتهی به پایان سال تأکید کرد و گفت: بهمنظور رفاه حال مشتریان و باهدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی ساعت کاری شعب بانک پارسیان با نزدیک شدن بهروزهای پایانی سال افزایشیافته است و با توجه به اینکه فعالیت کاری فشردهتر میشود کارکنان شعب باید با سعهصدر به مشتریان خدمترسانی کنند.
سیامک دولتی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به درخواستهای مشتریان مبنی بر اعطای تسهیلات خرد، جذب منابع ارزانقیمت را مهمترین اولویت بانک پارسیان برشمرد و تأکید کرد: همه توان شعب باید برای جذب منابع جدید و ارتقای سطح خدمات در راستای جذب مشتریهای بیشتر، بسیج شود.
معاون شعب و پشتیبانی بانک پارسیان همچنین ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان شعب که با حداکثر توان در حال خدمترسانی به مشتریان هستند، گفت: مشتری مداری، مهمترین اصل در بانک پارسیان است و باید تلاش کنیم با بهرهگیری از فناوریهای نوین، آموزشهای مستمر و ترویج روحیه مشتری مداری این اصل را به مهمترین مزیت رقابتی بانک تبدیل کنیم.
معاون مدیرعامل بانک در پایان از زحمات مدیریتهای پشتیبانی و امور شعب در راهاندازی مجدد این شعبه و همچنین از مدیریت روابط عمومی در انعکاس اخبار قدردانی کرد.
گالری