X
   
 
    • تجلیل بانک پارسیان از آتش نشانان

      تجلیل بانک پارسیان از آتش نشانان

      همزمان با فرا رسیدن 7 مهر روز آتش نشانی، از آتش نشانان ایستگاه‌ 25 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سوی بانک پارسیان تجلیل شد.

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان به همراه تنی چند از کارکنان خود با حضور در ایستگاه ۲۵ آتش نشانی ضمن تبریک و خدا قوت و دیدار با رییس این سازمان، با اهدای شاخه گل به آتش نشانان و لوح سپاس از تلاش های شبانه روزی آنان تقدیر کرد.
      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم طی گفت و گو با آتش نشانان این ایستگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان پالایشگاه آبادان در سال ۱۳۵۹ و همچنین شهید علی لندی، نوجوان فداکار و ایثارگر، اظهار داشت: شما مایه افتخار همه کشور هستید و ما همواره ایثار و فداکاری شما را ارج می نهیم وهمواره در قلب ما وهمه مردم جای دارید.
      بهرام هنرپرور ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت: آتش نشانی شغلی است که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است واین روز بهانه ای است که ما قدردان زحمات نیروهای آتش نشانی باشیم.
      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان توجه و اهمیت این بانک نسبت به آتش نشانان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیمه پارسیان از شرکت های گروه مالی بانک پارسیان به بهانه هفتم مهر به عنوان روز ایمنی و آتش‌نشانی تخفیفات ویژه‌ای برای آتش‌نشانان درنظر گرفته است.
      وی خاطرنشان کرد: بیمه پارسیان به این‌مناسبت و به پاس قدردانی و تشکر از تلاش و زحمات فداکارانه آتش‌نشانان عزیز این مرز و بوم، از تاریخ ۷ مهر لغایت ۳۰مهر ۷۰% تخفیف ویژه بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی ایشان ارائه می‌کند که آتش‌نشانان گرامی به منظور استفاده از این طرح و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه کنند.

      گالری