X
   
 
    • معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان تاکید کرد :

      ظرفیت های پارسیان درخدمت تولید و اشتغال

      ظرفیت های پارسیان درخدمت تولید و اشتغال

      مهندس عباس خسروانی، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان دربازدید ازگروه صنعتی و پژوهشی زر که به همراه جمعی از مدیران این بانک صورت گرفت، به استفاده از ظرفیت های گروه بانک در جهت کمک به تقویت تولید داخلی و توسعه اشتغال در راستای تحقق شعار سال مبنی بر " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " تاکید کرد.

      در ادامه حمایت بانک پارسیان از واحدهای صنعتی و تولیدی، مهندس عباس خسروانی، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی روز چهارشنبه 13 مرداد 1400 به اتفاق هیأت همراه از طرح توسعه ای گروه صنعتی و پژوهشی زر بازدید و با ابراز خشنودی از عملکرد این شرکت در توسعه و بالندگی صنعت کشور، بر همکاری و تعامل بیشتر بین بانک پارسیان با این گروه صنعتی تأکید کرد.
      مهندس خسروانی در این بازدید که به منظور حمایت از این واحد صنعتی خوشنام و موفق صورت گرفت، ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده توسط این واحد صنعتی، عنوان داشت: شرایط خاص کشور ایجاب می کند که بانک ها به عنوان تامین کننده منابع مالی، تکمیل طرح های نیمه تمام تولیدکنندگان و صنعتگرانی که گام های مؤثری در جهت خودکفایی در تولید برداشته اند را در اولویت دستورکار خود قرار دهند.
      معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان با بیان اینکه بانک پارسیان بزرگترین بانک خصوصی کشور و به عنوان بانکی خوشنام و موفق در عرصه بانکداری کشور مطرح است، ادامه داد: فعالیت بانک‌ پارسیان بر مبنای اصل کرامت اسلامی و رعایت حقوق مشتریان است و این بانک به لحاظ دارایی، سرمایه و ترکیب سهامداری از قدرتمندترین بانک‌های خصوصی کشور است.
      او با بیان اینکه از شعار مشتری مداری عبور کردیم و به دنبال خلق فرصت‌های بیشتری هستیم، اضافه کرد: در نسل جدید ارایه خدمات توانستیم با ایجاد خطوط جدید کسب و کار و استفاده از ظرفیت های شرکت‌های تابعه ارزش افزوده ارایه خدمات را افزایش دهیم.
      مهندس خسروانی با تاکید بر اینکه مشتریان و تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار مستحق دریافت بهترین خدمات هستند، گفت : تکریم ارباب رجوع، تولید محصولات بر اساس نیازهای بازار ومشتریان، فعالیت و تمرکز بر حلقه زنجیر ارزش خدمات با استفاده از ظرفیت های شرکت های تابعه از ماموریت های به روز بانک پارسیان در این راستا است.
      سود ما جایی است که مشتریانمان سود می‌کنند
      مهندس خسروانی در ادامه با بیان اینکه شعار ما در بانک پارسیان ارائه خدمت و سرویس شایسته به مشتریان و تولیدکنندگان در قالب تامین منافع مشترک است، گفت : امروز ادبیات ارائه خدمت در بانک پارسیان بر مبنای این است که سود ما جایی است که مشتریان مان سود می‌کنند.
      مهندس خسروانی خاطرنشان کرد : بانک پارسیان جدا از ارائه خدمات پایه، برای تولید محصولات متنوع در حوزه خدمات پولی و بانکی برنامه‌ریزی کرده که در این مسیر با در اختیار داشتن زیرساخت‌های منعطف و مستحکم فناوری اطلاعات و حوزه پرداخت و با استفاده ظرفیت های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ارتباطات جدیدی در بسترهای غیرحضوری برای مشتریان تعریف کرده است.
      لوتوس رتبه دار انتشار اوراق در بازار سرمایه

      معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان با ارزیابی عملکرد موفق شرکت بیمه پارسیان و شرکت تامین سرمایه لوتوس گفت: «شرکت بیمه پارسیان یکی از بزرگ‌ترین و خوش‌نام‌ترین شرکت‌های بیمه درکشور است که با ارائه خدمات متنوع در حوزه بیمه‌ای رضایت خاطر مشتریان را فراهم آورده و جایگاه این شرکت در صنعت بیمه طی سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است.
      به گفته او، شرکت لوتوس پارسیان به عنوان بزرگترین شرکت تامین سرمایه در اکثر شاخص‌ها جایگاه تراز اول را کسب کرده و توانسته است با تیم بسیار چابک، در سال 98 در زمینه انتشار اوراق به جایگاه نخست دست یابد و بیش از 8 هزار میلیارد تومان انتشار اوراق را ثبت کند و در سال 99 نیز همچنان رتبه اول انتشار اوراق در بازار سرمایه به این شرکت تعلق داشت.
      سوپر مارکت مالی پارسیان برای واحدهای تولیدی
      معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان همچنین گفت : در حال حاضر" لوتوس" در خصوص خدمات مالی و ارزش گذاری به برند تبدیل شده است و در حوزه مدیریت دارایی نیز رتبه اول را داراست.
      وی در پایان افزود: در حوزه اعتباری نیز بانک پارسیان از ابتدای سال ۹۶ معاونت جدیدی تحت عنوان معاونت بانکداری شرکتی راه‌اندازی کرده که ارائه سرویس به بنگاه های تولیدی و کمپانی‌های بزرگ در قالب سوپرمارکت‌مالی را تعریف کرده است و از این طریق خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد.
      همراهی پارسیان با واحدهای تولیدی در شرایط تحریمی
      محسن امینی، مدیرعامل هولدینگ زر نیز از حضور مهندس خسروانی و دیگر مدیران ارشد بانک پارسیان در این واحد صنعتی قدردانی کرد و همراهی بانک پارسیان در شرایط رکود و تحریم در تحقق اهداف این مجموعه صنعتی را بسیار موثر برشمرد.
      وی بابیان اینکه بانک پارسیان با مشارکت در تامین مالی پروژه‌های عظیم ملی، نقش‌آفرینی مهمی در رونق تولید و اقتصاد داشته است، اظهار امیدواری کرد که با حمایت بانک پارسیان زمینه‌های توسعه و پیشرفت این شرکت بیش از پیش فراهم شود.
      معرفی گروه صنعتی و پژوهشی زر
      گروه صنعتی و پژوهشی زر زیرساخت خود را در سال 1372 با تأسیس کارخانه آرد زر فراهم نمود .پس از آن در سال1380 برای اولین بار در ایران خطوط تولید آرد سِمولینا را راه‏اندازی نمود.
      همزمان با توسعه کارخانه آرد، کارخانه تولید ماکارونی خود را نیز در سال 1384راه‏اندازی نمود .
      در واقع این گروه صنعتی در حال حاضر بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع ماکارونی می‏باشد .
      از سوی دیگر این گروه توانسته است با افزایش تعداد سیلوهای غلات خود، بالاترین توان ذخیره‏سازی یکجا در کشور را کسب کرده و با راه‏اندازی 5 خط تولیدی آرد در مقام نخست بیشترین ظرفیت تولید یکجا انواع آرد ایران قرار گیرد.
      مدیران و کارکنان جوان این گروه صنعتی در راستای اجرای برنامه‏ های توسعه‏ ی خود ، پروژه احداث و راه ‏اندازی پالایشگاه غلات کشور با قابلیت منحصر به فرد دسترسی به شبکه حمل و نقل ریلی را با ظرفیت 4میلیون تن در سال آغاز نمودند .
      پالایشگاه غلات زر در گام نخست راه اندازی خطوط تولید قندمایع حاصل از ذرت را در دستور کار خود قرار داده است؛ محصولات تولیدی در زرفرکتوز انواع شربت فروکتوز ، انواع شربت گلوکز ، انواع نشاسته، مالتودکسترین و ... است.
      گروه صنعتی و پژوهشی زر در حال حاضر یک مگا پروژه در صنایع تبدیلی را در دست اجرا و توسعه دارد . بزرگترین پروژه کانفکشنری خاورمیانه، بنام زرکام که در شرایط سخت اقتصادی فعلی در حال اجراست.
      بهره برداری از پروژه کانفکشنری زر، ایران را به قطب تولید محصولات جدید و با کیفیت شیرینی و شکلات در منطقه تبدیل نموده و به انحصار شرکت های چند ملیتی پایان خواهد داد.
      گفتنی است در این بازدید، آقایان سعادتی، مدیر بانکداری شرکتی بانک پارسیان، نصیری، مدیراعتبارات، سلیمیان، رئیس حوزه کرج، اسدی، معاون حوزه و خانم تقوی رئیس شعبه هشتگرد، عباس خسروانی را همراهی می کردند.

      گالری