X
   
 
    • حمایت بانک پارسیان از توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری

      چرخش منابع مالی به سمت تولید با ارزش افزوده

      چرخش منابع مالی به سمت تولید با ارزش افزوده

      کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم شکرانه ایجاد 220 هزار شغل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سال جهش تولید و آغاز عملیاتی اجرایی 270 هزار شغل برکت، گفت: خوشحالم که توانستیم نقشی در خدمات بزرگ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) داشته باشیم و بر این اساس جا دارد که از مدیران در مجموعه صندوق قرض الحسنه پارسیان و بانک پارسیان که موجبات این اتفاق و همکاری را فراهم کرده اند، تشکر و قدردانی کنم.

      مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید بر اینکه حمایت از تولید و مانع زدایی ها باید سرلوحه شبکه پولی و مالی کشور قرار گیرد, افزود: گردش مالی و پولی کشور باید به سمت ایجاد تولید و اشتغالزایی برود و شفافیت و عملکرد موفق نهادی مانند بنیاد برکت ، فرصت مناسبی برای همکاری و مشارکت بانکها در این زمینه است.
      وی افزود: ایجاد پلتفرم برکت برپایه آی‌تی ، اقدام ارزشمندی است که امکان نظارت سیستماتیک را هم فراهم می کند.
      مدیرعامل بانک پارسیان همچنین با بیان اینکه منابع بانکی کشور محدود بوده و باید در هزینه کرد آن دقت لازم صورت گیرد، ادامه داد : چرخش مالی کشور باید به سمت بخش هایی برود که ارزش افزوده ایجاد کند.
      وی در ادامه مشکلات نظام بانکی را مورد اشاره قرار داد و گفت : به دلیل برخی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد؛ بخش زیادی از منابع بانک ها در سال های گذشته به غارت رفته است و این مساله دست نظام پولی در پرداخت تسهیلات را بسته و سیستم بانکی را به نوعی قفل کرده است .
      مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه سخنان خود لزوم همکاری دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه با نظام بانکی را مورد اشاره قرار داد و از دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه خواست تا با اصلاح رویه های اشتباهی که موجب سوء استفاده تعدادی از افراد خاص شده، منابع مالی به شبکه بانکی کشور بازگردد.
      گفتنی است ؛ بانک پارسیان طی سال های ۹۸ و ۹۹در همکاری با بنیاد برکت، ۳۵ هزار طرح اشتغالزایی اجتماع محور این بنیاد را اجرایی و موجبات اشتغال بیش از یکصد هزار نفر را فراهم کرده است.
      گالری