X
   
 
    • تقدیر معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بانک پارسیان

      تقدیر معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بانک پارسیان

      مهندس اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بانک پارسیان با دکتر پرویزیان مدیرعامل این بانک دیدار و از توجه ویژه مجموعه بانک پارسیان به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان قدردانی کرد.

      در این دیدار مهندس اوحدی از زحمات و تلاش های انجام شده در ارتباط با اوراق قرضه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که در راستای رفع مشکل بیمه جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا توسط بانک پارسیان تعهد گردید، تشکر و قدردانی کرد.
      دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان نیز در این دیدار گزارش مبسوطی از فعالیت های بانک پارسیان در حوزه مسئولیت های اجتماعی ارائه کرد.
      گفتنی است بانک پارسیان علاوه بر اقدامات مالی، همیشه نگاهی جدا از یک بنگاه اقتصادی به جامعه و مردم عزیز کشور داشته و پیشگامی در فعالیت های انسان دوستانه و نیکوکارانه و همچنین ایفای ثمربخش نقش خود در مسئولیت اجتماعی از جمله سیاست های راهبردی بانک پارسیان بوده است.
      همراهی با موسسات خیریه از جمله سازمان بهزیستی کشور،کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجمن بیماران کلیوی و ام اس ایران ، آلزایمر و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و توسعه کسب و کار و کارآفرینی و... از جمله فعالیت های فرهنگی و عام المنفعه این بانک می باشد.

      گالری