تکریم مشتریان و اهمیت دادن به نظرات ایشان همواره برای سازمان های پیشرو از جمله بانک پارسیان حائز اهمیت بوده و سیستم نظر سنجی با هدف اصلاح و ایجاد تغییرات مثبت در تصمیم گیری های سازمان نقش دارد. یکی از کانال هایی که مشتریان از آن طریق اقدام به ایراد نقد و نظر و پیشنهاد می نمایند، صندوق انتقادها و پیشنهادها می باشد. برای قدردانی از مشتریانی که از این طریق با بانک همفکری کرده اند، در پایان هر فصل از میان برگه های دریافت شده، شش نفربه قید قرعه انتخاب می شوند. در همین راستا، قرعه کشی مربوط به سه ماهه اول سال 98 از میان 3269 پرسشنامه(1597پرسشنامه در تهران و 1672 پرسشنامه در شهرستان ها)انجام و سه نفر از مشتریان تهرانی و سه نفر از مشتریان شهرستانی به شرح جدول زیر کارت هدیه دو میلیون ریالی خود را دریافت کردند.