سوالات متداول بانکداری الکترونیک
|
بر روی یک حساب چه تعداد کارت نقدی صادر می شود؟ |
|
کارت نقدی برای اشخاص حقیقی صادر میگردد و هر سپرده می تواند به عنوان حساب فرعی چندین کارت لحاظ گردد. در مورد سپرده های مشترک با شرایط برداشت هر یک به تنهایی هر یک از صاحبان حساب میتوانند یک کارت به نام خود داشته باشند که در صورت تغییر شرایط برداشت کارتها باطل میشوند.
برای سپرده های حقوقی و سپرده های حقیقی مشترک فاقد حق برداشت هر یک به تنهایی، صرفاً شماره کارت مجازی با امکان واریز صادر میشود.
|
|
|
|
«رمز اینترنتی» کارت های پارسیان را چگونه می توانم دریافت نمایم؟ |
|
رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت نقدی پارسیان را می توانید از طریق دستگاه های خودپرداز بانک پارسیان در قسمت «تغییر رمز اینترنتی» به دلخواه تعیین نمایید، رمز اینترنتی سایر کارت های پارسیان اعم از خرید، اعتباری و... چهاررقمی بوده و فقط از طریق شعب بانک قابل دریافت می باشد. ضمناً درخواست رمز اینترنتی سایر کارت های پارسیان (خرید، اعتباری و ...) به جز کارت نقدی از طریق سایت www.pec.ir قابل انجام می باشد.
|
|
|
|
برای مسدودی «کارت نقدی» چه باید کرد؟ |
|
1. مراجعه به هر یک از شعب بانک پارسیان
2. شماره تماس 84842668 از ساعت 21 به بعد
3. شماره تماس 81151000 ( مرکز تماس مشتریان ) از شروع ساعت اداری تا ساعت 21
4. از طریق تلفنبانک ( برای مشتری دارای رمز تلفنبانک پارسیان )
5. از طریق اینترنت بانک ( برای مشتری دارای رمز اینترنت بانک پارسیان )
6. از طریق موبایل بانک
7. مراجعه مشتری به یک خودپرداز مدل Wincor ( مدل ، بالای مانیتور خودپرداز نوشته شده است ) و فشردن دکمه HOT نمودن کارت ( دکمه بدون رنگ گوشه راست و پایین صفحه کلید ) برای چند ثانیه و وارد نمودن شماره کارت در کادر ظاهر شده.
|
|
|
|
چگونه می توان از خدمات «تلفنبانک» و انتقال وجه آن استفاده نمود؟ |
|
برای استفاده از تلفنبانک لازمست مراحل زیر را طی نمایید:
1- به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه و رمز تلفنبانک (ورود و انتقال وجه) را دریافت نمایید.
2- با شماره 89111 تماس بگیرید، و مطابق فرمان گوینده تلفنبانک عمل نمایید. دقت بفرمایید به هنگام ورود شماره حساب خود به جای خط تیره دکمه «*» را بزنید.
|
|
|
No Cache
Generate time: 1.6716380119324
Generate time 2: 0.57576513290405
Query time: 0.51999497413635