X
   
 
    • معرفی و راهنمای کاربری سامانه پارس یار

      .



      سامانه پارس یار، یار ایرانیان

      ارائه خدمات غیر حضوری، همراه با خدمات ویژه حساب های چند امضایی:
      با شناخت و توجه به ضرورت های کاری صاحبان سپرده های حقوقی یا حقیقی مشترک (چند امضایی فاقد شرط برداشت هریک به تنهایی) و به منظور تکمیل زنجیره ارزش خدمات و توسعه سبد محصولات بانکی غیرحضوری، سامانه ی "پارس یار" در بانک پارسیان طراحی و پیاده سازی شده است.
      این سامانه ی امن به صورت اپلیکیشن روی موبایل های هوشمند یا تحت وب در دسترس می باشد.
      سامانه پارس‌یار مخصوص حساب های مشترکی است که امضای دو یا چند نفر برای برداشت از این حساب ها لازم می باشد. صاحبان حساب با استفاده از امضای دیجیتال و از طریق تلفن همراه/رایانه های شخصی، پرداخت های ایجاد شده در سامانه را تایید (امضا) می نمایند.
      امکانات پارس‌یار، پاسخی امن و سریع، به نیازهای بانکیِ شرکت‌های پیشرو:
      * گردش کار چند امضایی برای حساب‌های حقوقی و مشترک
      * کارتابل همراه بر روی گوشی هوشمند
      * استفاده از آخرین فناوری‌های امنیتی گوشی‌های هوشمند
      * کنترل دسترسی‌های کاربران داخل سازمان به حساب‌های بانکی توسط مدیر سازمان
      قابلیت ها و خدمات:
      مشاهده و دریافت صورت حساب؛
      انتقال وجه عادی (بین سپرده های بانک پارسیان)
      انتقال وجه بین بانکی پایا و ساتنا
      انتقال وجه گروهی عادی، پایا و ساتنا (نظیر واریز حقوق، پس از بارگذاری فایل اکسل در نسخه تحت وب)؛
      مدیریت دسته چک و مشاهده وضعیت چک و دسته چک؛
      مشاهده وضعیت تسهیلات و پرداخت اقساط آن؛
      مشاهده مانده سقف برداشت روزانه؛
      تعیین اولویت امضاداران جهت مشاهده و تأیید دستور پرداخت؛
      دریافت سامانه پارس یار:
      هشدار:
      * سامانه پارس یار را از طریق وب سایت بانک دریافت و به صورت مستمر به روز رسانی نمایید و هرگز از منابع غیر معتبر اقدام به دریافت و نصب آن نکنید
      * پیش از آن که گوشی تلفن همراه خود را واگذار نمایید، سامانه پارس یار و اطلاعات شخصی از جمله رمز و شماره سپرده های بانکی خود را از حافظه آن پاک کنید.
      * در صورت مفقودی یا سرقت گوشی تلفن همراه، با مراجعه به هر یک از شعب یا تماس با مرکز تماس بانک با شماره 81151000 (021)، درخواست غیر فعال سازی سامانه پارس یار، را ارایه کنید.