X
   
 
    • مدیر عامل بانک پارسیان در بازدید ازشرکت لیزینگ پارسیان :افتخار ما باید باز کردن گره از کار مردم باشد

      مدیر عامل بانک پارسیان در بازدید ازشرکت لیزینگ پارسیان :افتخار ما باید باز کردن گره از کار مردم باشد

      مدیر عامل بانک پارسیان در جمع مدیران و کارکنان شرکت لیزینگ پارسیان ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تبریک میلاد حضرت امام حسن (ع)گفت: همان گونه که این امام همام، کریم اهل بیت بود ما نیز باید با تاسی از ایشان با مردم با کرامت رفتار کنیم.

      شايسته با تاکيد بر اينکه بانک پارسيان بناي خدمت دهي را از ابتدا بر پايه تکريم و احترام به مشتريان گذاشته است گفت: برخورد صميمانه و صادقانه با مشتريان،فراهم آوردن فضايي امن و راحت براي آنان، ايجاد مسيرهاي ارتباطي مختلف همچون تلفن تماس مستقيم مشتريان با مدير عامل، از جمله اقداماتي است که متوليان بانک پارسيان براي تحقق اصل مشتري مداري به انجام رسانده اند و بي ترديد مشتري راضي و خرسند بهترين مبلغ براي ما خواهد بود.
      مدير عامل بانک پارسيان سپس با اشاره به جايگاه قابل اعتنا و ارزشمند بانک پارسيان در عرصه بانکداري و در ميان شرکت هاي کشور گفت: بر اساس رتبه بندي هاي اخير، بانک پارسيان بزرگترين بانک خصوصي کشور است.
      وي در همين راستا با تصريح اينکه البته شرکت هاي گروه پارسيان نيز هريک در زمينه فعاليت خود شرکت هايي موفق هستند گفت: به عنوان نمونه شرکت بيمه پارسيان بزرگترين بيمه خصوصي کشور و شرکت تجارت الکترونيک پارسيان با 150 هزار دستگاه کارتخوان و بيشترين تعداد تراکنش، بزرگترين شرکت تجارت الکترونيک کشور وشرکت کارگزاري پارسيان جزو سه شرکت اول کارگزاري بورس مي باشد.
      مدير عامل بانک پارسيان همچنين جايگاه برجسته ليزينگ پارسيان را در صنعت ليزينگ کشور يادآور شد و گفت: شرکت ليزينگ يکي از پر مراجعه ترين شرکت هاي بانک پارسيان است و به همين منظور موفقيت اين شرکت در وهله اول برخورد صحيح و اصولي و سازنده با مشتريان است.
      دکتر حنيفي مدير عامل شرکت ليزينگ پارسيان نيز در اين مراسم ضمن ارائه گزارشي از رئوس فعاليت هاي ليزينگ پارسيان در 5 ماهه نخست سال جاري اظهار داشت: ليزينگ پارسيان به لحاظ ميزان سرمايه، اولين ليزينگ کشور است و به تنهايي يک سوم حجم فعاليت ليزينگ هاي کشور را به خود اختصاص داده است.
      وي طي سخنان خود، در خصوص کاهش هرچه بيشتر ريسک،افزايش قدرت جذب منابع،فعاليت هاي سودآور شرکت و همچنين وصول مطالبات معوق در ليزينگ پارسيان گفت: با تمهيداتي که به خرج داده ايم، درشرايط بسيار مناسبي نسبت به ديگران قرار داريم.
      زحمتکش،معاون خودرو و ماشين آلات سنگين ليزينگ پارسيان نيزدراين نشست به ارائه گزارشي تفصيلي از عملکرد شرکت ليزينگ در بخش خودروهاي سبک و سنگين و ديگر ماشين آلات وصنايع پرداخت.

      ;