X
   
 
    • به مناسبت افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان در یزد اعلام شد : توجه بانک پارسیان به حضور اثر گذار در مناطق مختلف کشور

      به مناسبت افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان در یزد اعلام شد : توجه بانک پارسیان به حضور اثر گذار در مناطق مختلف کشور

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان ضمن بیان مطلب فوق گفت:رسالت بانک های خصوصی علاوه بر تامین منافع سهامداران وذینفعان، حضور فعال و تاثیر گذار در اقتصاد ملی است.

      مدير روابط عمومي بانک پارسيان ضمن بيان مطلب فوق گفت:رسالت بانک هاي خصوصي علاوه بر تامين منافع سهامداران وذينفعان، حضور فعال و تاثير گذار در اقتصاد ملي است.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان علي جهاني طي گفتگويي که به مناسبت افتتاح شعبه بلوار جمهوري اسلامي يزد انجام شد گفت: بانک پارسيان به موازات سياست تمرکز زدايي که مورد توجه خاص دولت است تلاش مي کند با توسعه شبکه شعب خود در شهرستان ها در توسعه زمينه هاي اقتصادي و توليدي دور از مرکز نيز نقش آفرين باشد.
      وي با اشاره به اينکه شعبه بلوار جمهوري اسلامي دومين شعبه بانک پارسيان در يزد است افزود: بانک پارسيان تا پايان سال نزديک به 70 شعبه ديگر افتتاح خواهد کرد که درصد عمده اي از افتتاح ها در استان ها خواهندبود.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان ادامه داد: علاوه بر اين تلاش شده است که هر جا شعبه اي از پارسيان افتتاح مي شود،با تکيه بر رفتار حرفه اي همکارانمان در شعبه، مشتري مداري،حذف تنگناهاي بروکراتيک، خدمت دهي و سرعت و دقت در مواجهه با مشتريان را نيز به عنوان فرهنگ سازماني خود رواج دهيم.