X
   
 
    • مدیر روابط عمومی بانک پارسیان همزمان با افتتاح شعبه آبادان خدمت به مردم و وجود استعدادهای عظیم اقتصادی و انسانی انگیزه حضور پر دامنه ما درخوزستان است

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان همزمان با افتتاح شعبه آبادان خدمت به مردم و وجود استعدادهای عظیم اقتصادی و انسانی انگیزه حضور پر دامنه ما درخوزستان است

      علی جهانی طی گفتگویی با تاکید بر مطلب فوق گفت:نقش استان خوزستان در توسعه و سرافرازی کشوربخصوص در سال های دفاع مقدس و در دوره پس از آن نقشی چشمگیر و والا ست و همگی باید بکوشیم تا دینی که این استان بر گردن یکایک ما دارد ادا کنیم.

      علي جهاني طي گفتگويي با تاکيد بر مطلب فوق گفت:نقش استان خوزستان در توسعه و سرافرازي کشوربخصوص در سال هاي دفاع مقدس و در دوره پس از آن نقشي چشمگير و والا ست و همگي بايد بکوشيم تا ديني که اين استان بر گردن يکايک ما دارد ادا کنيم.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان با بيان اينکه مردم اين خطه سزاوار خدمت و توجهي در خور شان و جايگاه بالاي خود هستند افزود:خوزستان با توجه به انباشت ثروت هاي مادي و معنوي اي که در دل خود دارد مي تواند موتور محرک رشد و توسعه سريع تر کشور عزيزمان باشد و با اين جايگاه بستر مناسبي براي خدمتگزاري به مردم و فعاليت بنگاه هاي اقتصادي است.
      وي در همين چارچوب ابراز داشت:افتتاح پنجمين شعبه بانک پارسيان در اين استان در راستاي اين نگاه و همين اهداف است وبانک پارسيان تلاش خواهد کرددرآبادان نيز به مانند ديگر نقاط استان زرخيز خوزستان حضوري ثمر بخش داشته باشد و به شکوفايي اقتصاد منطقه،ايجاد اشتغال و ارزش آفريني براي شهروندان و ارائه خدمات متنوع و مدرن بانکي کمک نمايد.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان همچنين به مناسبت افتتاح شعبه اين بانک در آبادان گفت:احراز رتبه اول بانک هاي کشور به لحاظ سهم از بازار داخلي و تعهد در ايجاد رضايت حداکثري براي تمامي ذي نفعان از مهم ترين چشم اندازهاي بانک پارسيان است و ما تلاش خواهيم کرد به پشتوانه خدمت صادقانه و مفيد به اين اهداف دستيابيم.
      جهاني افزود:شعبه دويست و سي و دوم بانک پارسيان در کشور از اين پس انواع خدمات بانکي،تسهيلات ،ضمانتنامه ها و خدمات مربوط به کارت هاي الکترونيکي را به شهروندان شريف آباداني ارائه خواهد کرد.