X
   
 
    • معاون امور بین الملل بانک پارسیان در گفتگو با شبکه ماهواره ای العالم :مجوز شعبه بغداد بانک پارسیان از سوی بانک مرکزی عراق صادر شده است

      معاون امور بین الملل بانک پارسیان در گفتگو با شبکه ماهواره ای العالم   :مجوز شعبه بغداد بانک پارسیان از سوی بانک مرکزی عراق صادر شده است

      مهاجری ضمن اعلام خبر فوق گفت:مجوز های لازم از بانک مرکزی عراق دریافت و هم اکنون بانک پارسیان در حال آماده سازی شعبه خود در بغداد است و این شعبه بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

        

      مهاجري ضمن اعلام خبر فوق گفت:مجوز هاي لازم از بانک مرکزي عراق دريافت و هم اکنون بانک پارسيان در حال آماده سازي شعبه خود در بغداد است و اين شعبه بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.
      او درحاشيه نشست تخصصي توسعه روابط اقتصادي ايران و عراق با بيان اينکه افتتاح شعبه بانک پارسيان در اين کشور همسايه موجب تقويت و تعميق روابط تجاري دو کشور خواهد بود گفت:اميدواريم افتتاح اولين شعبه بانک پارسيان در عراق تعاملي سازنده ميان دو کشور ايجاد کرده و منافع دو ملت را بيش از پيش تقويت کند.
      معاون امور بين الملل بانک پارسيان در ادامه،جايگاه بانک پارسيان در نظام بانکي کشور را يادآور شد و گفت:بانک پارسيان با 900 ميليون دلار سرمايه و 241شعبه هم اکنون بزرگ ترين بانک خصوصي کشور است .
      وي به ترکيب سهامداران بانک پارسيان اشاره کرد وگفت:هم اکنون سهام بانک پارسيان در اختيار حدود72هزار و300شخص حقيقي و حقوقي است و از اين لحاظ بانک پارسيان افتخار داردکه يک بنگاه واقعا خصوصي است.
      مهاجري با بيان اينکه سهام بانک پارسيان در بورس خريد و فروش مي شودگفت:بانک پارسيان پس از 8سال فعاليت در نظام بانکي کشور بر اساس اعلام مراجع رسمي توانسته رتبه اول بانک هاي کشور را به لحاظ سودآوري و رتبه هفتم را در جمع صدشرکت برتر کشور به دست بياورد و به عنوان هفتمين شرکت هولدينگ بزرگ کشور معرفي و اعلام شده که اين نشانه موفقيت بانک پارسيان در عرصه پولي کشور است.
      معاو.ن امور بين الملل بانک در همين زمينه افزود: بر اساس اعلام سازمان مديريت صنعتي کشور ،جايگاه بانک که در سال هاي قبل در رتبه دهم بوده در اواخر سال گذشته با تلاش و پشتکار و همت والاي کارکنانش به رتبه هفتم صعود کرد. کسب اين مقام در جمع بانک هاي دولتي و خصوصي و موسسات اعتباري نشانگر توان اين بانک براي پيشبرد صنعت بانکداري و ارائه خدمات بهتر به همه مشتريان و سپرده گذاران و تسهيلات گيرندگان مي باشد.
      وي همچنين گفت:بانک پارسيان در حال حاضر 2 ميليون سپرده گذار و 256 هزار تسهيلات گيرنده دارد و با اتکا به اعتماد و استقبال مشتريان همچنان در صدد توسعه فعاليت ها و ارائه خدمات بهتر و متنوع به مردم مي باشد.
      معاون امور بين الملل بانک در ارتباط با افتتاح شعبه بانک در عراق گفت:اميدوارم در کشوردوست و همسايه عراق نيز با حمايت، استقبال و اعتماد مردم بتوانيم خدمات ارزنده و گسترده خود را ارائه داده و حاصل همکاري و حضور ما در اين کشور تعاملي مبتني بر منفعت دو طرف باشد و در اين تعامل مردم دو کشور کالاها و خدمات مورد نياز خود را از يکديگر ارزان تر و با شرايط مطلوب تر و عمليات بانکي سريع تري خريداري و مبادله نمايند.