X
   
 
    • معاون استاندار و فرماندار مهاباد در مراسم افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان : تقویت زیرساخت های لازم برای حضور بخش خصوصی تاثیر مستقیمی در رشد و توسعه منطقه دارد

      معاون استاندار و فرماندار مهاباد در مراسم افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان : تقویت زیرساخت های  لازم برای حضور بخش خصوصی تاثیر مستقیمی در رشد و توسعه منطقه دارد

      ذوالفقاری ضمن بیان مطلب فوق گفت:حضور بانک های خصوصی در منطقه نشان دهنده این است که به لحاظ زیرساخت های اقتصادی به وضعیت مطلوبی رسیده ایم و این امر نتیجه ثباتی است که در عرصه های مختلف کشور به وجود آمده است.

       

      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان،معاون استاندار آذربايجان غربي ضمن تشريح اهداف متصور از تشکيل بانک هاي خصوصي گفت:بانک هاي خصوصي زمينه ساز ارتقاي استانداردهاي بانکداري در کشور و مطرح شدن مشتري مداري به عنوان اصل محوري کسب و کار شدند و علاوه بر آن توانستند با جذب نقدينگي به شيوه اي مطلوب،اين منابع را در مسير رونق و تقويت توليد و کسب و کار در سطح ملي و منطقه اي به کار گيرند.
      وي همچنين از بانک پارسيان به عنوان يکي از موفق ترين بانک هاي کشور نام برد و ابراز اميدواري کرد که با افتتاح شعبه اين بانک در مهاباد ،مردم اين شهرستان نيز شاهد تداوم حضور تاثير گذار پارسيان در اقتصاد آذربايجان غربي باشند.
      وي با تاکيد بر اينکه شهرستان مهاباد قابليت هاي فراواني در عرصه اقتصادي دارد گفت:حضور بانک هاي خصوصي در اين شهرستان مي تواند نشاط آفرين باشد.
      حجت الاسلام سهرابي،امام جمعه شهرستان مهاباد هم در اين مراسم شاخص خدمت و احترام به مشتريان را ملاک اصلي ارزيابي عملکرد سازمان ها دانست و ابراز اميدواري کرد که بانک پارسيان بتواند در اين مسير گام هاي ارزنده اي بردارد.
      خليلي پير مدير روابط عمومي بانک پارسيان نيز در مراسم افتتاح شعبه مهاباد بانک پارسيان ضمن تاکيد بر ظرفيت هاي اقتصادي بالقوه منطقه گفت:بانک پارسيان با شناخت اين ظرفيت ها و با هدف توسعه کسب و کار با تکيه بر اين توانمندي ها در آذربايجان غربي حضور يافته و در صدد است تا دامنه و تاثير حضور خود را در اين استان افزايش دهد.
      وي با تاکيد بر اينکه هدف بانک پارسيان ايستادن بر قله بانکداري کشور در سال 1391 است گفت:براي دستيابي به اين مقصود،حضور آگاهانه و اثربخش در مناطق مختلف کشور يکي از ضرورت هاي ماست و به آن توجه خواهيم داشت.