X
   
 
    • بانک پارسیان برگزیده چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/ بانک پارسیان تندیس و دیپلم زرین افتخار چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را از آن خود کرد.

      بانک پارسیان برگزیده چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/ بانک پارسیان تندیس و دیپلم زرین افتخار چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را از آن خود کرد.

      بانک پارسیان در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در بخش عکس، تبلیغات مکتوب و بروشور برگزیده و حائز رتبه برتر شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور دکتر سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اساتید برجسته روابط عمومی و جمعی از پیشکسوتان این عرصه برگزار شد، دیپلم زرین افتخار و تندیس این جشنواره ملی به پاس اقدامات و فعالیت‌های تاثیرگذار روابط عمومی بانک پارسیان به خانم مریم وحیدنیا مدیر روابط عمومی این بانک اعطا شد.
      بر این اساس، دراین جشنواره، بانک پارسیان در بخش‌های دیگری همچون کتاب، مقاله و سرمقاله رتبه دوم و در بخش های مصاحبه، گزارش و پوستر نیز رتبه سوم را کسب کرد.
      چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو بخش رقابتی و آموزشی، روزشنبه 9 شهریور ماه در محل سالن پویش سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
      گالری