X
   
 
    • ارزش های سازمانی

      ارزش های سازمانی

      ارزش هاي سازماني

      ارزش هاي سازماني بانک پارسيان

            ما خود را موظف به پاسخگويي به نيازهاي بانکي مشتريان با بهترين کيفيت مي دانيم.
            مشتري مداري شعار ما و تکريم مشتري اولويت روابط ما با مشتريان است.
             ما براي وقت مشتريان ارزش قائل بوده و سرعت در تصميم گيري و ارائه خدمات سرلوحه تلاش هاي ما مي باشد.
             ما محصولات بانک را بر اساس نيازهاي مشتريان طراحي و عرضه و با نظرات آن ها ارتقاء مي بخشيم.
            ما به محرمانگي و امنيت اطلاعات مشتريان پايبند بوده و آن را يک اصل مي دانيم.
            ما خود را متعهد به داشتن بالاترين استانداردهاي کيفي در ارائه خدمات به مشتريان مي دانيم.
            ما خود را متعهد به تامين منافع حداکثري سهامداران مي دانيم.
            ما منابع انساني را مهم ترين سرمايه و عامل اساسي رشد و تعالي سازماني مي دانيم.
            ما به کارگروهي اعتقاد داشته و آن را دليل موفقيت خود مي دانيم.
            رعايت مقررات و دستورالعمل هاي بانکي و مالي داخلي و بين المللي براي ما يک اصل است و از ابزارهاي مناسب و لازم براي اين منظور نهايت استفاده را مي نمائيم.
            ما اعتقاد داريم رونق اقتصادي لازمه رفاه اجتماعي بوده و براي توسعه آن تلاش مي کنيم.
            ما تداوم موفقيت خود را در توسعه پايدار و حفظ محيط زيست دانسته و مراقبت از آن همواره براي ما ارزش خواهد بود.
            ما تمام تلاش خود را براي اعتلاي نام پارسيان به کار مي بريم.