X
   
 
    • برنامه های کاربردی همراه بانک پارسیان من

      برنامه های کاربردی همراه بانک پارسیان من

      همراه بانک پارسیان



      sibche-blue-logo





      همراه بانک در مایکت




      همراه بانک در سیب بانک



      همراه بانک در بازار


      برنامه کاربردی موبایل بانک پارسیان (Parsian Mobile Banking (PMB ، گام جدیدی در جهت دستیابی به اهداف بانک در زمینه بانکداری موبایل (Mobile Banking) و ارائه خدمات اطلاع رسانی نوین به مشتریان می باشد. این برنامه که قابل نصب روی کلیه گوشی های موبایل در برگیرنده فن آوری جاوا، گوشی های با سیستم عامل اندروید و گوشی های iPhone با سیستم عامل iOS می باشد، به منظور رفاه و آسایش بیشتر مشتریان در استفاده از خدمات سیستم پرسش و پاسخ بانک پارسیان (SOD) در نظر گرفته شده است. به این ترتیب که مشتری با دریافت نسخه جاوا برنامه PMB یا نسخه اندروید یا نسخه iOS و نصب آن روی گوشی موبایل خود، می تواند بدون نیاز به ارسال پیامهای کوتاه تقاضا به صورت دستی و تنها با انتخاب منوی مربوطه از روی گوشی خود، از کلیه خدمات خاص و عام سیستم PMB استفاده نموده و از جزئیات فعالیتهای بانکی حساب خود بدون نیاز به مراجعه به شعبه مطلع گردد. همچنین امکان تبادل اطلاعات در بستر GPRS هم فراهم شده است. در نگارش های بعدی برنامه همراه بانک پارسیان امکانات بیشتری پیش بینی شده است.



      لازم به ذکر است که خدمات موبایل بانک پارسیان در تمام ایام هفته به صورت 24 ساعته فعال بوده و مشتریان دارای تلفن بانک می توانند از سرویس با رمز عبور و انتقال تلفن بانک استفاده نمایند و مشتریان فاقد این سرویس می توانند با مراجعه به شعب بانک و تکمیل فرمهای مربوطه نسبت به دریافت این سرویس اقدام نمایند.

      نحوه اجرای نسخه iOS:

      دارندگان گوشی های iPhone با سیستم عامل iOS ورژن 9.1 به بالا، لازم است پس از نصب برنامه از طریق زیر در گوشی خود اقدام به Trust نمودن نرم افزار نمایند:
      منوی Settings > منوی General > منوی Device Management > منوی Profiles در این قسمت گزینه ی Nexus Original Ltd یا Seeb Co OU را انتخاب و در قسمت جزئیات عبارت ... Trust را بزنید. پس از انجام این عملیات ، برنامه همراه بانک قابل اجرا و استفاده می باشد.