X
   
 
    • سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی

      سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی

      سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت

      حسابهای سپرده سرمایه گذاری پارسیان برای حفظ و افزایش میزان اندوخته های شما با امکان دسترسی از طریق تمامی شعب در سراسر کشور، طراحی شده اند. بانک پارسیان با ارائه یکی از بالاترین نرخ های سود علی الحساب در شبکه بانکی، در پایان هر ماه به حساب شما واریز می شود، افزایش سرمایه شما را از طریق سرمایه گذاری در فعالیتهای اقتصادی تامین می نماید. حداقل وجه جهت افتتاح سپرده کوتاه مدت 500،000 ریال می باشد . حداقل وجه جهت تعلق سود به سپرده کوتاه مدت 500،000 می باشد .

      شرایط و چگونگی افتتاح حساب

      - شرایط افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی اشخاص حقیقی :


      شرایط

      حداقل سن افراد جهت افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی، 18 سال (افتتاح حساب خارج از شرایط سنی فوق توسط ولی یا قیم بلامانع است.)

      مدارک:

      تکمیل فرم افتتاح حساب
      اصل و تصویر شناسنامه
      اصل و تصویر کارت ملی


      - شرایط افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی اشخاص حقوقی :


      شرایط

      پیش بینی اختیار افتتاح حساب کوتاه مدت عادی در اساسنامه

      مدارک:

      اصل و تصویر مدارک ثبتی شرکت، شامل: آگهی تاسیس، اساسنامه، روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعضای هیئت مدیره و صاحبان امضای مجاز شرکت، اظهارنامه ثبت شرکت،
      شرکت نامه
      اصل و تصویر شناسنامه مدیران شرکت
      اصل و تصویر کارت ملی مدیران شرکت

      - مزایای این حساب


      این حساب را هم حساب سپرده خود بدانید و هم کیف پول الکترونیکی. شما همزمان با افتتاح این حساب علاوه بر امکان واریز و برداشت از تمامی شعبه های بانک پارسیان در سراسر کشور، می توانید با دریافت کارت الکترونیکی نقدی از آن به عنوان یک کیف پول الکترونیکی استفاده کنید. با داشتن این کیف پول الکترونیکی و ایمن هم کل موجودی حسابتان در هر لحظه و در تمامی نقاط کشور در دسترس شماست و هم به مانده آن (به شرط رعایت حداقل موجودی)، به صورت ماه شمار به حداقل موجودی سود تعلق می گیرد.
      شایان ذکر است شما ضمن بهره مندی از سود علی الحساب از طیف گسترده و گوناگونی از خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک نیز برخوردار خواهید شد. .